SS Brewtech Bulkhead Compression Fitting 1.5” TC

Gestart door Hans E. Pans, 30-08-2022 18:18 u

Vorige topic - Volgende topic

Hans E. Pans

Hi. Ik wil een SS Brewtech Bulkhead Compression Fitting 1.5" TC op het deksel van mijn 10 gallon SS Brewtech ketel monteren. Hiervoor moet ik een 42 mm gat maken. Op zich geen probleem, maar ik zou wel vooral heel graag zeker willen weten dat er daarna genoeg ruimte is om de tri clamp schroef aan te draaien. Het lijkt mij dat de 'vleugels' geen ruimte genoeg hebben om te draaien en dat ze aan de bovenzijde tegen het deksel aan gaan komen. Heeft iemand deze weldless tri clamp fitting geïnstalleerd op een plat oppervlak zoals een deksel? En gaf dat geen problemen? Hoor graag ervaringen.

CeesM

Op de site van Brouwland is op de foto's te zien dat er genoeg ruimte is om de clamp aan te draaien.
Ik had hier een foto willen plaatsen, maar dat werkte niet zoals voorheen.

Jacques

Citaat van: CeesM op 31-08-2022  13:13 uIk had hier een foto willen plaatsen, maar dat werkte niet zoals voorheen.

Het is gemakkelijker geworden...
Zie https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?topic=44558.0#gsc.tab=0

Hans E. Pans

Het is gelukt. Het gat boren met de SS Brewtech carbide klokboor was relatief eenvoudig. Netjes de scherpe randjes bijgeschuurd en de tc bulkhead gemonteerd. Er is precies genoeg ruimte om de clamp aan te draaien. Screenshot_20220905_224821.jpg

Hans E. Pans

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.