Gevraagd: Vichy's 0.33

Gestart door JanPieter, 26-06-2022 07:53 u

Vorige topic - Volgende topic

JanPieter

Beste brouwers,

Mijn brouwsels overstijgen mijn voorraad flesjes. En ik wil mijn long-necks uitfaseren. Ik ben dus op zoek naar Vichy's 0.33 L. Iemand die een partijtje heeft en ik je zo een ritje glasbak/statiegeldmachine kan besparen door ze op te halen?

Over een prijs worden we het wel eens. Minimaal de statiegeldprijs, lijkt me sowieso fair.

hansHalberstadt

als je gaat zoeken wat die flesjes kosten dan kun je denk ik beter tegen statiegeld die dingen kopen. flesjes kopen is duurder dan het zelfbrouwen bier wat erin gaat. 

Jacques

Citaat van: JanPieter op 26-06-2022  07:53 uBeste brouwers,

Mijn brouwsels overstijgen mijn voorraad flesjes. En ik wil mijn long-necks uitfaseren. Ik ben dus op zoek naar Vichy's 0.33 L. Iemand die een partijtje heeft en ik je zo een ritje glasbak/statiegeldmachine kan besparen door ze op te halen?

Over een prijs worden we het wel eens. Minimaal de statiegeldprijs, lijkt me sowieso fair.

Het is denk ik handig om te vermelden in welk deel van het land je woont.

JanPieter

Citaat van: Jacques op 26-06-2022  21:58 uHet is denk ik handig om te vermelden in welk deel van het land je woont.

Dat staat toch onder mijn naam naast de post? Aalsmeer it is  smile

hansHalberstadt

Citaat van: JanPieter op 27-06-2022  12:58 uDat staat toch onder mijn naam naast de post? Aalsmeer it is  smile
Zoveel informatie wat er al standaard is waar zelfs Jacques niet op getriggerd is. (ik zag het zelf ook pas net weer toen je er op wees  ;)

Jacques

Citaat van: JanPieter op 27-06-2022  12:58 uDat staat toch onder mijn naam naast de post? Aalsmeer it is  smile

Het is gebruikelijk dit in het bericht te vermelden. Vandaar mijn opmerking.

CeesM

Citaat van: JanPieter op 26-06-2022  07:53 uBeste brouwers,

Ik heb 2 grote dozen van die flesjes staan. Ik heb ze niet geteld, maar schat dat het tussen de 100 en 140 zijn.
Ik hoef er niets voor te hebben, maar slaat een zelfgebrouwd biertje natuurlijk niet af. ;)
Helaas voor je zit ik niet bij Aalsmeer in de buurt.

JanPieter

Citaat van: CeesM op 29-06-2022  00:02 uHelaas voor je zit ik niet bij Aalsmeer in de buurt.

Dat is inderdaad een stukje rijden. Maar als ik e.e.a. doorreken komt het wel uit. Nu nog even tijd vinden. Ik PB je even.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.