Polsinelli 100 L gistvat

Gestart door Emile, 13-04-2022 22:56 u

Vorige topic - Volgende topic

Emile

Te koop, wegens aanschaf van conische RVS gistvaten, dit Polsinelli gistvat van 100 L.

Ik heb deze in juni 2020 gekocht bij Polsinelli en naar NL laten versturen. Kosten waren toen €102 voor het gistvat en €47 voor het versturen, factuur heb ik nog. Zie ook https://www.polsinelli.it/en/100-l-stainless-steel-beer-fermenter-P1138.htm (inmiddels zijn ze dus alweer duurder geworden). Ik heb voor het kraantje een RVS ring en siliconen ring laten maken, om het kraantje goed af te laten sluiten. Diameter is 45.5 cm en hoogte is 68 cm, het vat is compleet met siliconen rand en waterslot. Vraagprijs: €60 + wat zelfgebrouwen biertjes.

IMG_5553.jpgIMG_5549.jpgIMG_5553.jpgIMG_5549.jpgIMG_5549.jpg     

jessevds

Dag Emile,

Ik haal hem graag op voor die prijs! Ik ben toevallig 2 daagjes in Rotterdam vandaag en morgen. Schikt dat? Ik heb helaas geen biertjes bij...

Emile

Citaat van: jessevds op 14-04-2022  21:41 uDag Emile,

Ik haal hem graag op voor die prijs! Ik ben toevallig 2 daagjes in Rotterdam vandaag en morgen. Schikt dat? Ik heb helaas geen biertjes bij...
Ik heb je een PB gestuurd.

Emile

Ik heb 2 van deze gistvaten. Ik reserveer er nu eentje voor Jessevds, dus als er nog een liefhebber voor is, dan hoor ik het wel.

Emile

Er is best wel wat belangstelling voor de klimaatkast en voor de gistvaten. De klimaatkast staat even op gereserveerd en de gistvaten ook. Iedereen bedankt voor de reacties!

Emile

Inmiddels zijn beide gistvaten verkocht. Dank aan Jesse voor het bezoek en de biertjes!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.