iSpindels te koop, nieuwste, verbeterde versie

Gestart door hobbyman, 04-03-2022 20:33 u

Vorige topic - Volgende topic

hobbyman

iSpindel, gebaseerd op het laatste ontwerp Jeffrey 2.69.
Met de Wemos D1 Mini pro met verbeterde wifi antenne
USB-C lader.
Getest en gekalibreerd in puur water.
Voorzien van de nieuwste firmware.
Prijs 50 euro

Verzenden 5 euro naar DHL servicepoint

IMG20220304202221_compress91.jpg
IMG20220304202339_compress94.jpg
IMG20220304202350_compress30.jpg
IMG20220304202406_compress81.jpg

hb-lot

Verzenden is 5 Euro, maar wat vraag je voor de iSpindel's zelf?

hobbyman

Citaat van: hb-lot op 04-03-2022  21:22 uVerzenden is 5 Euro, maar wat vraag je voor de iSpindel's zelf?

Zie advertentie  smile

rkroon

Is de wifi/ontvanger van de ispindel zo sterk dat deze ook een signaal heeft in een klimaatkast/koelkast? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? 

hb-lot

Citaat van: hobbyman op 04-03-2022  23:05 uZie advertentie  smile
Helemaal overheen gelezen  :-\

jasperruis

Dank voor de iSpindel! Werkt perfect en goed verpakt.

Jeltuh

Citaat van: rkroon op 05-03-2022  00:14 uIs de wifi/ontvanger van de ispindel zo sterk dat deze ook een signaal heeft in een klimaatkast/koelkast? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? 
Als je netwerk goed is lukt dat ja.

trebvuister

Citaat van: rkroon op 05-03-2022  00:14 uIs de wifi/ontvanger van de ispindel zo sterk dat deze ook een signaal heeft in een klimaatkast/koelkast? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? 
ik heb een "oude" iSpindel in een RVS gistvat dat in een klimaakast staat.
Prima ontvangst
Dus met een verbeterde antenne zou het zeker goed moeten gaan

Biertje!

Hallo hobbyman, heb je nog ispindels te koop? Ik zie je advertentie op marktplaats niet meer actief.

Jan de Graaff

Als je op Marktplaats zoekt op iSpindel, vind je wel wat aanbiedingen. Waaronder de vrij recent besproken iSpindel mini.
Maar op iSpindel.nl kun je ook nog steeds terecht voor eentje. Misschien even wachten op hoe dit zich ontwikkelt...
En op ebay kun je ze ook vinden.

hobbyman

Citaat van: Biertje! op 20-05-2023  09:02 uHallo hobbyman, heb je nog ispindels te koop? Ik zie je advertentie op marktplaats niet meer actief.

Ja hoor, altijd ispindels in de verkoop. Af en toe moet ik de advertentie opnieuw plaatsen, dus zoals hierboven is aangegeven, zoek in marktplaats op iSpindel

hobbyman

Ispindels worden nog altijd geproduceerd voor de hobbybrouwers. Inmiddels meer dan 100 gebouwd. Heb je een Ispindel nodig, zoek op marktplaats dan op Ispindel. Adverteerder Menno. Voor vragen en bestellingen, gebruik marktplaats. Verzenden naar Belgie kost 10 euro, binnen Nederland 4 euro.

Tevens bied ik ook de Ispindhub aan met display. Zie advertentie.

Jacques

Citaat van: hobbyman op 26-09-2023  02:57 uIspindels worden nog altijd geproduceerd voor de hobbybrouwers. Inmiddels meer dan 100 gebouwd. Heb je een Ispindel nodig, zoek op marktplaats dan op Ispindel. Adverteerder Menno. Voor vragen en bestellingen, gebruik marktplaats. Verzenden naar Belgie kost 10 euro, binnen Nederland 4 euro.

Tevens bied ik ook de Ispindhub aan met display. Zie advertentie.

100 gebouwd, klinkt als een commerciële activiteit... Voor € 50 kun je tegenwoordig een advertentie plaatsen op dit forum in een speciaal board.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.