GROTE UPDATE SOFTWARE

Gestart door Jacques, 17-02-2022 14:03 u

Vorige topic - Volgende topic

seed7

Citaat van: M op 26-02-2022  14:28 uIk ben bezig

Dank je. Wordt zeer gewaardeerd!

ingo

HuygenMeester

Ziet er erg mooi en goed bruikbaar uit
hulde

Takkie83

Strak uiterlijk hoor! Ik zie dat de emoticons nog niet werken maar dat is jullie vast al bekend

Jacques

Citaat van: Takkie83 op 26-02-2022  23:31 uStrak uiterlijk hoor! Ik zie dat de emoticons nog niet werken maar dat is jullie vast al bekend

Er zijn meer zaken die (nog) niet werken... Dit heeft onder andere te maken met het feit dat het forum nu te gast is op de server van forumlid M.

hb-lot

Wat ook (nog) niet lijkt te werken is "Mentions using @name syntax", dit staat beschreven als nieuwe feature van 2.1 in de release notes: https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=580657.0

Jacques

Citaat van: hb-lot op 27-02-2022  10:06 uWat ook (nog) niet lijkt te werken is "Mentions using @name syntax", dit staat beschreven als nieuwe feature van 2.1 in de release notes: https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=580657.0

Dat is een instelling die niet standaard aan staat.
Als het goed is deze nu geactiveerd.

Test
@hb-lot

Overigens zijn er meer zaken die gewijzigd zijn door de upgrade. Als het forum helemaal in orde is zal ik hierover een nieuw topic starten.

hb-lot

Lijkt inderdaad te werken nu. Bedankt!

Takkie83

Hoe voeg ik nu een foto toe aan een bericht? Ik heb op van alles geklikt maar kan het niet vinden..

Jacques

Citaat van: Takkie83 op 27-02-2022  18:47 uHoe voeg ik nu een foto toe aan een bericht? Ik heb op van alles geklikt maar kan het niet vinden..

Dat doe je eerst te klikken op "Reageer" en daarna een bijlage toe te voegen aan het bericht.
Dit werkt dus niet in de optie "Snel beantwoorden". Als het forum weer op zijn plek staat zal ik dit soort zaken uitleggen.

chimichi

Niets meer dan lof voor alle effort en geduld. Dat zal een stressvolle week geweest zijn...

Jacques

Citaat van: chimichi op 28-02-2022  11:14 uNiets meer dan lof voor alle effort en geduld. Dat zal een stressvolle week geweest zijn...
Nog steeds wel. Er zijn nog een paar problemen die nog opgelost moeten worden. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat M die weet te fixen.

Eriks

2 vraagjes, die verre van relevant zijn voor nu maar toch nieuwgierig
- Hebben we nog emoticons? Vooral de bier gerelateerde waren leuk
- Het overzicht recente reacties is nu letterlijk elke reactie, is dat in te stellen op recent gereageerde topics? Zoals het vroeger ook was

Jacques

Citaat van: Eriks op 28-02-2022  13:44 u2 vraagjes, die verre van relevant zijn voor nu maar toch nieuwgierig
- Hebben we nog emoticons? Vooral de bier gerelateerde waren leuk
- Het overzicht recente reacties is nu letterlijk elke reactie, is dat in te stellen op recent gereageerde topics? Zoals het vroeger ook was

De emoticons zijn hopelijk weer terug als het forum weer op de site van Hobbybrouwen.nl draait. Het forum is namelijk nu te gast op een server van M.
Het overzicht van recente topics zoals eerst was een modificatie van het forum. De upgrade ondersteunt jammer genoeg deze modificatie niet. Maar mogelijk is daar een mouw aan te passen als het forum weer zonder fouten werkt.

Edwin brouwt

Kunnen we als forumgebruikers niet iets verzinnen dat we allemaal een kleine donatie doen zodat we  'M' en Jacques en fijn bierpakketje kunnen geven?
Allemaal een eurootje in de pot?

Jacques

Psss, niet verder vertellen... Ik was al van plan om een donatie campagne te starten voor M.

thepsych

Citaat van: Jacques op 28-02-2022  18:46 uPsss, niet verder vertellen... Ik was al van plan om een donatie campagne te starten voor M.

psst.....goed idee

hb-lot

En weer terug op de oude, nieuwe, locatie.

Puik werk M & Jacques. Daar mogen jullie wel een biertje op brouwen drinken!

M

Je was erg snel met reageren xD, ik heb net nog wat laatste dingen gefixt welke Jacques niet zo snel voor elkaar kreeg, nadat hij alles, wat hij weer van mij ontvangen had, overgezet had.

Maar mooi dat alles het weer lijkt te doen!

Jacques

Citaat van: M op 02-03-2022  22:19 uJe was erg snel met reageren xD, ik heb net nog wat laatste dingen gefixt welke Jacques niet zo snel voor elkaar kreeg, nadat hij alles, wat hij weer van mij ontvangen had, overgezet had.

Maar mooi dat alles het weer lijkt te doen!

Geweldig werk M(arco)! Zonder jouw hulp was het echt niet gelukt.

Spyro

Fijn werk geleverd mannen, maar ik krijg nog steeds een foutmelding bij het verzenden van een pm, hij blijft melden dat de ingegeven letters niet kloppen, ook al zijn die wel degelijk correct ingevuld. Misschien nog een kleine aanpassing in de broncode, doch het is niet zo erg, het forum werkt alweer, TOP...!

Wildor

Fantastisch!

Ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is, het had ook helemaal de verkeerde kant op kunnen gaan. Een groot forum beheren en onderhouden is niet eenvoudig!

🎉🥳
Als er een rondje met de pet volgt hoop ik dat iedereen die dat kan een bijdrage doet om het forum te steunen. Jacques en Marco hebben hard gewerkt, en ik hoop dat de gemaakte kosten en inspanning beloond worden. En ik zou het persoonlijk niet erg vinden als de pet vaker rond ging om het forum ook reclamevrij te maken 🙂

Groet,
William

JanPieter

Een dikke shoutout naar M en Jacques.

Wat een korte nachtjes zal dat opgeleverd hebben. Diep respect voor de tijd en energie die er is ingestoken. Top geregeld.

👍🏻

tdp

Klasse werk mannen, mooi dat er vanuit de community iemand is opgestaan om dit te fixen, en dat de meesten hier graag wat in de pet willen gooien om ze te bedanken!

Arthur B

Super! En ja, kom maar op met die pet...

hans_nwk

Mooi dat alles weer werkt en bedankt voor het harde werk!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.