Brewtan B te koop

Gestart door florisvanbier, 15-02-2022 17:00 u

Vorige topic - Volgende topic

florisvanbier

Ik heb 500 g BrewTan B gekocht met THT 15-07-2025.
Daarvan heb ik nog 350 g over en deze heb ik omgepakt in 7x50 g pakketjes.

Wie graag 50 g (of meer) wil hebben kan me een persoonlijk bericht sturen, op=op.
50 g = € 5,- (ex verzendkosten)

EDIT 16-2: Alle pakketjes zijn verkocht.

Jacques

Mooi dat zo meer forumleden de voordelen van het gebruik van Brewtan B kunnen ontdekken.
Zie ook het topic Brewtan B - een middel met meerdere voordelen

@Floris
Kun je een indicatie van de verzendkosten geven?

Pimmels

Citaat van: florisvanbier op 15-02-2022  17:00 uIk heb 500 g BrewTan B gekocht met THT 15-07-2025.
Daarvan heb ik nog 350 g over en deze heb ik omgepakt in 7x50 g pakketjes.

Wie graag 50 g (of meer) wil hebben kan me een persoonlijk bericht sturen, op=op.
50 g = € 5,- (ex verzendkosten)

Ik zou er graag twee van je overnemen!

Bram86

Ik heb ook wel interesse in 50 g.

florisvanbier

Citaat van: Jacques op 16-02-2022  12:50 uMooi dat zo meer forumleden de voordelen van het gebruik van Brewtan B kunnen ontdekken.
Zie ook het topic Brewtan B - een middel met meerdere voordelen

@Floris
Kun je een indicatie van de verzendkosten geven?

De verzendkosten voor 50 g Brewtan (bij postNL incl verpakking <100 g) zijn € 2,88, ik zal de verzendkosten incl enveloppe kosten afronden op € 3,-, Dus € 5,- + € 3,- = € 8,-
De verzendkosten voor 100 g Brewtan (bij postNL incl verpakking <350 g) zijn € 3,84, ik zal de verzendkosten incl enveloppe kosten afronden op € 4,- Dus € 10,- + € 4,- = € 14,-

Pimmels

Citaat van: florisvanbier op 16-02-2022 &nbsp;16:07 uDe verzendkosten voor 50 g Brewtan (bij postNL incl verpakking <100 g) zijn € 2,88, ik zal de verzendkosten incl enveloppe kosten afronden op € 3,-, Dus € 5,- + € 3,- = € 8,-
De verzendkosten voor 100 g Brewtan (bij postNL incl verpakking <350 g) zijn € 3,84, ik zal de verzendkosten incl enveloppe kosten afronden op € 4,- Dus € 10,- + € 4,- = € 14,-
Hallo Floris,
Ik heb je een berichtje gestuurd, bedankt vast!
Pim

Spyro

Hey Floris,

Kan je geen pm sturen wegens steeds foutmelding, maar probeer het via deze weg. Pakje goed ontvangen en mijn vrouw heetf het geld overgemaakt. Alvast bedankt voor de moeite...!

Bram86

Forum was natuurlijk even niet bereikbaar, maar ik heb de Brewtan B ook ontvangen. Nogmaals dank!

Timdehart

Heb je nog 50 g over?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.