Ander uiterlijk forum

Gestart door Jacques, 06-02-2022 17:11 u

Vorige topic - Volgende topic

Takkie83

Citaat van: Jacques op 13-02-2022  20:56 uKun je regelen in je profiel.
Ga naar Profiel - Notificaties
Zet het vinkje bij  "Zet notificatie aan wanneer je een antwoord plaatst?" uit.

Je kunt in dat scherm ook de ingestelde notificaties uitschakelen.

Ja dat had ik gedaan, maar toen kreeg ik toch weer mails. Nog maar een keer proberen.

Eriks

Citaat van: Takkie83 op 13-02-2022  21:21 uJa dat had ik gedaan, maar toen kreeg ik toch weer mails. Nog maar een keer proberen.

Idem hier

Jacques

Citaat van: Eriks op 13-02-2022  22:24 uIdem hier

Als het goed is, is het nu uitgezet. Was een centrale instelling van het thema die ik per ongeluk aangezet had.

Eriks

Citaat van: Jacques op 13-02-2022  22:35 uAls het goed is, is het nu uitgezet. Was een centrale instelling van het thema die ik per ongeluk aangezet had.

Je hebt gelijk! Het is gestopt

Grooviee

Citaat van: Grooviee op 13-02-2022  20:02 uKan het kloppen dat je elke keer opnieuw moet inloggen? Bij het oude thema bleef ik ingelogd, maar bij het nieuwe thema moet ik elke keer opnieuw inloggen.
Inmiddels gevonden hoe je ingelogd kan blijven, je kan naar de login-pagina gaan, daar kun je wel aangeven dat je ingelogd moet blijven. Ik moet het verder nog testen, maar dit lijkt hoopvol.

Misschien is het handig om te kijken of de functionaliteit van het ingelogd blijven ook direct bij het inlog-popupje gemaakt kan worden? Of anders een linkje naar de login pagina zelf?

Jacques

Citaat van: Grooviee op 15-02-2022  19:50 uInmiddels gevonden hoe je ingelogd kan blijven, je kan naar de login-pagina gaan, daar kun je wel aangeven dat je ingelogd moet blijven. Ik moet het verder nog testen, maar dit lijkt hoopvol.

Misschien is het handig om te kijken of de functionaliteit van het ingelogd blijven ook direct bij het inlog-popupje gemaakt kan worden? Of anders een linkje naar de login pagina zelf?

Heel binnenkort gaat weeeeeeer alles op de schop. Er is namelijk recent een nieuwe versie van de software uitgebracht met veel verbeteringen. De afgelopen week had  ik allerlei verplichtingen waardoor het nog niet van gekomen is om de nieuwe versie te installeren. Meestal moet er daarna van alles gebeuren waaronder het het installeren van specifieke aanpassingen van dit forum.

hb-lot

Ik weet niet in hoeverre het thema hier invloed op heeft, maar wat erg fijn zou zijn is een kruimelpad onderaan de pagina. Nu heb ik elke keer dat als ik klaar ben een draadje te lezen ik weer helemaal omhoog scroll om naar een andere sectie van het forum te gaan.
De dropdown rechts onderaan is mij te omslachtig.

Niet heel belangrijk, maar mocht je ergens zo'n optie oid tegenkomen zou dat fijn zijn.

brouwerwaldonk

Is het mogelijk om de grootte van de geciteerde tekst zelf groter te zetten.  Het staat nu zo klein dat ik het zeer moeilijk kan lezen/ontcijferen.

hansHalberstadt

Citaat van: brouwerwaldonk op 17-02-2022  10:47 uIs het mogelijk om de grootte van de geciteerde tekst zelf groter te zetten.  Het staat nu zo klein dat ik het zeer moeilijk kan lezen/ontcijferen.
Je kunt wel met Ctrl en je muiswieltje verder of minder ver inzoomen. dus alle text groter of kleiner op je scherm krijgen

Dantel

Hey gaaf het forum doet het weer ,bedankt aan alle die hier zoveel tijd en energie in hebben gestoken

Rinus

Bedankt Jacques en alle andere betrokkenen om het forum weer werkend te krijgen  :groots:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.