Gezocht, brouwinstallatie ±150 l

Gestart door Tjeptje, 29-01-2022 11:48 u

Vorige topic - Volgende topic

Tjeptje

Goede middag,
Wij zouden graag opschalen, en gaan op zoek naar een installatie om tot baches van 150 l mee te brouwen.
bij voorkeur geen zelfbouw. Er zijn zeer veel installaties nieuw op de markt, hierdoor vind een kant zijn jongen niet meer.
Tips om een betaalbare nieuwe zijn natuurlijk ook welkom.
Misschien heeft iemand wel staan wat wij zoeken en kunnen snel aan de slag.
groeten Steven

Robert de Leeuw

Beste Steven,

ik heb een Speidel Braumeister van 200 liter staan, incl 2 vergistingstanks. Zou dit iets voor je kunnen zijn?

Groet Robert

tel. 06-53465786

De HaAn

Als er andere geintereseerde zijn mogen die ook reageren denk ik  :brouwen:

Tjeptje

goede morgen, Wij hebben een leuke installatie op de kop kunnen tikken.
Dank u; Robert de Leeuw voor het aanbod.
Dit topic kan worden afgesloten.
groeten Steven

lucverhulst

Beste, ik heb een installatie te koop. Brouwinstallatie 2,5 hl. Maischkuip en kookketel en whirlpool in een tank 450 L voorzien van ingebouwde temperatuursonde. Roerwerk 3x 220v. Verwarming aardgas 40 kW ( brander type paella). Filterkuip 250 l met behoord wort snijmes. Filterkuip kantelbaar om de draf te ledigen. Voorloop vat 400l. Platenwisselaar 60 kW  type alfa laval ( wort gekoeld op 30 minuten). Alles opgebouwd op Inox frame en regelbaar en simpel verplaatsbaar. Koppelingen en kleppen DIN NW40. 2 pompen ( centrifugaal  3x220v). Voor de platenwisselaar zit een hop filter. Bij horend een de elektrische besturingskast (3x 220v)

Jacques

Citaat van: Tjeptje op 06-03-2022  10:02 ugoede morgen, Wij hebben een leuke installatie op de kop kunnen tikken.
Dank u; Robert de Leeuw voor het aanbod.
Dit topic kan worden afgesloten.
groeten Steven

Hierbij sluit ik het topic.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.