Tetrahop 20 ml beschikbaar voor forumleden

Gestart door Rinus, 10-01-2022 20:07 u

Vorige topic - Volgende topic

Mikel

Ook hier is hij binnen, bedankt Rinus!

brouwerij de Stier

Citaat van: Rinus op 18-01-2022  20:11 uVoor de liefhebbers nog even een kijkje in mijn nieuwe distributie centrum  :degroeten:

Rinus, geweldige actie dit. Zou je tetrahop ook kunnen gebruiken bij bier dat al gebotteld is?

Rinus

Citaat van: Rinus op 18-01-2022  20:11 uVoor de liefhebbers nog even een kijkje in mijn nieuwe distributie centrum  :degroeten:

Rinus, geweldige actie dit. Zou je tetrahop ook kunnen gebruiken bij bier dat al gebotteld is?

Zoals via PM vermeld vermoed ik van wel, maar de dosering zal lastig worden ivm de minimale hoeveelheid, afhankelijk van het aantal flesjes dat je opnieuw wilt openen en van tetrahop wilt voorzien.
Maar het hangt denk ik ook sterk af van het resterende suikergehalte en / of lange moeilijk vergistbare suiker ketens in je flesjes of het nog invloed gaat hebben, ik vermoed dat de werking vergelijkbaar is met koud hoppen?! Dus ook oppassen voor te heftige reacties?!

Maar.... uh... eerlijk gezegd ik ben ook geen ervaringsdeskundige, dus laat ik het liever aan anderen over om daar een advies over te geven. Ik heb enkel vermoedens over de werking, dus geen ervaring of wetenschap.

Jeroen76

Je zou toch net een inval krijgen... Heb het flesje ook keurig verpakt ontvangen en het bedrag en ietsje meer overgemaakt. Rinus bedankt voor alle moeite!

Gr. Jeroen

Ger Debije

Keurig en netjes ontvangen
Dank je wel

Alexander_H

Ook hier netjes ontvangen ! Bedankt Rinus!

rcvannus

Als je nog wat beschikbaar hebt, dan graag!

Wildor

Citaat van: Jeroen76 op 18-01-2022  23:54 uJe zou toch net een inval krijgen... Heb het flesje ook keurig verpakt ontvangen en het bedrag en ietsje meer overgemaakt. Rinus bedankt voor alle moeite!

Gr. Jeroen

Haha, als ik in de keuken brouw en mijn keukentafel staat vol met flesjes, zakjes brouwzouten, witte emmers (mout), meetapparatuur en een kookketel staat te dampen bij de schuifpui denk ik ook wel eens dat het een kwestie van tijd is totdat iemand denkt dat is geen zuivere koffie is en misdaad anoniem belt.  ::)

Maargoed, weer on-topic, Rinus is goed bezig zo te zien. Ik ben benieuwd naar de resultaten met tetrahop.

Wildor

Johan_D

Bram86

Heeft iemand de tetrahop al ingevoerd in brewfather? En doe je dat dan bij hops met een alpha van 9% of heb je die onder misc gezet?

Jacques

Citaat van: Bram86 op 19-01-2022  10:15 uHeeft iemand de tetrahop al ingevoerd in brewfather? En doe je dat dan bij hops met een alpha van 9% of heb je die onder misc gezet?

Ik voer het in onder Diverse. De bijdrage aan de bitterheid is nagenoeg nihil na een paar weken. Gelukkig blijft de schuimbevorderende eigenschap behouden.

Bvk1983

Ook hier in goede orde ontvangen, dank Rinus! Het bedrag is vanmiddag overgemaakt.

Heeghop

Hoi Rinus,

Ik weet nog niet wat het precies is, maar brouwen is ook experimenteren. Dus als je ook voor mij nog een flesje beschikbaar hebt dan houd ik mij aanbevolen.

Joost Postma

Bram86

Citaat van: Jacques op 19-01-2022  15:57 uIk voer het in onder Diverse. De bijdrage aan de bitterheid is nagenoeg nihil na een paar weken. Gelukkig blijft de schuimbevorderende eigenschap behouden.

Dat was mijn idee ook. Ik ga het zo invoeren.

DenMaarten

Ik had via een direct berichtje de vraag gesteld of er nog een flesje te koop was. Ik had geluk!  :biersmile:
Vandaag erg netjes verpakt binnen gekomen, direct ook de vergoeding betaald.

Dank voor dit leuke initiatief!

pincopallino

JessyH

Flesje keurig binnen en het geld is overgemaakt. Hartstikke bedankt Rinus!

drik79

Hier is het ook binnengekomen, bedankt!

Groet Drik

Eriks

Citaat van: Eriks op 18-01-2022  21:21 uIk weet ook dat je het verstuurd hebt, het heeft al 2 keer in de app van PostNL gestaan ;)
Op de fiets was wel goed voor de conditie geweest, mooi tochtje langs het drongelskanaal en dat daarna gecompenseerd kan worden met een biertje of wat ;D
Ik wacht geduldig af, morgen weer een poging (en misschien nog een keer een mooie foto van de envelop in de app van PostNL)

Het heeft even geduurd en vele foto's in de PostNL app dat ik post zou krijgen later, heb ik hem vandaag ontvangen :brouwen:
Dank!! Heel erg dank je wel zelfs!

Rinus

Citaat van: Eriks op 20-01-2022  19:04 uHet heeft even geduurd en vele foto's in de PostNL app dat ik post zou krijgen later, heb ik hem vandaag ontvangen :brouwen:
Dank!! Heel erg dank je wel zelfs!
Hoi Erik, dan heb je toch nog een beetje geluk bij de pech die je had, want ik heb vandaag meteen een nieuwe gestuurd, deze is dus al onderweg. Ik heb mijn goede reputatie natuurlijk ook hoog te houden.
Dus uiteindelijk 2 flesjes, daarmee kan je wel een tijdje vooruit ;-)

Eriks

Citaat van: Rinus op 20-01-2022  19:10 uHoi Erik, dan heb je toch nog een beetje geluk bij de pech die je had, want ik heb vandaag meteen een nieuwe gestuurd, deze is dus al onderweg. Ik heb mijn goede reputatie natuurlijk ook hoog te houden.
Dus uiteindelijk 2 flesjes, daarmee kan je wel een tijdje vooruit ;-)

Dat wordt door brouwen :brouwen: :brouwen: Je bent de beste :biersmile:

Pieter1954

Als er nog een volgende bestelling geplaatst gaat worden houd ik me ook aanbevolen voor een flesje.

Rinus

Beste allemaal, ik ben weer helemaal bij met alle zendingen waarvan ik ook het adres heb ontvangen.
Als ik het goed heb mis ik nog de gegevens van posts #31 #32 #34 #38 graag z.s.m. doorgeven?
Ik ben bijna door de voorraad flesjes heen, dus wacht niet te lang want ander maak ik er graag iemand anders blij mee.

Alvast bedankt, Rinus

Wildor

Citaat van: Rinus op 20-01-2022  21:44 uBeste allemaal, ik ben weer helemaal bij met alle zendingen waarvan ik ook het adres heb ontvangen.
Als ik het goed heb mis ik nog de gegevens van posts #31 #32 #34 #38 graag z.s.m. doorgeven?
Ik ben bijna door de voorraad flesjes heen, dus wacht niet te lang want ander maak ik er graag iemand anders blij mee.

Alvast bedankt, Rinus

Done, pm verstuurd

Rinus

Citaat van: Wildor op 20-01-2022  21:53 uDone, pm verstuurd
En wordt morgen verzonden!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.