Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Mesh graanmand voor brew in basket  (gelezen 376 keer)

Offline rutger1973

• Vol lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Mesh graanmand voor brew in basket
« Gepost op: 03-01-2022 22:19 u »
Hallo,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een graanmand om in te brouwen. Ik heb zelf wat in elkaar geflanst van een wasmand maar dat is het gewoon niet. Ik zoek deze:

Ik heb deze mand al 3 mnd geleden besteld bij Alieexpress maar komt gewoon niet binnen.

Heeft iemand toevallig zon mand die ik kan overnemen?

Dank!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline beermenke

• Super lid
  • Brouwerij De Sjravelaer
Re: Mesh graanmand voor brew in basket
« Reactie #1 Gepost op: 04-01-2022 11:53 u »
Loop eens binnen bij een grote oudijzerboer en snuffel eens in de rvshoop. Het is geen omkopen maar het praat gemakkelijker als je al wat bierflesjes bij je hebt 😂
Juiste maat gevonden. Maak sleufjes van 1 mm x 1cm
 Even werk maar dan heb je ook een stevige ketel voor je binnenpan.

Offline Gossi

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Mesh graanmand voor brew in basket
« Reactie #2 Gepost op: 04-01-2022 15:09 u »
Ik heb vroeger een goedkope (Action) RVS prullenbak gekocht. Het deksel als bodem gebruikt en vastgezet met RVS schroefjes.
Hierna gleufjes aangebracht.
Ik vond de body wat gammel. Toen een stukje RVS schoorsteenpijp van de juiste maat gekocht en hierin het deksel gemonteerd.
Brouw ze.

Tags: