IJbok

Gestart door MaartenM, 27-11-2021 21:00 u

Vorige topic - Volgende topic

MaartenM

Heeft de IJbok nou een besmetting of komt de medicinale smaak van een (wat mij betreft) onprettige bovengist? Of ben ik de enige die hem zeer onsmakelijk vind en moet ik gewoon niet zeuren?

Gerb

Ik vond hem ook vrij onsmakelijk, maar dacht dat het aan mij lag.

D.R.K.

Citaat van: Gerb op 27-11-2021  21:34 uIk vond hem ook vrij onsmakelijk, maar dacht dat het aan mij lag.

#metoo  :nut:

MaartenM

Randje offtopic maar ik vond de Christoffel bok dan wél weer heel goed! Beste van degenen die ik geprobeerd heb

Eric v B

Citaat van: MaartenM op 28-11-2021  22:43 uRandje offtopic maar ik vond de Christoffel bok dan wél weer heel goed! Beste van degenen die ik geprobeerd heb
Flink off topic: Die Christoffel Bok is inderdaad erg lekker!

MaartenM

Ik had nog contact opgenomen met IJ brouwerij; het blijkt geen besmetting maar een nieuwe gist welke geprobeerd was en niet het gewenste resultaat gaf. Mooi dat ze zo eerlijk zijn en ik kreeg zelfs nog een leuke attentie opgestuurd. Keurig dus!

Erny

Het bevreemd mij dan wel dat ondanks dat het resultaat ongewenst is het bier verkocht wordt onder de naam van 't IJ. Daarmee ben je toch wel je naam aan het devalueren.
Wat zou hiervan de overweging zijn geweest?

Eric v B

Citaat van: Erny op 07-01-2022  15:55 uHet bevreemd mij dan wel dat ondanks dat het resultaat ongewenst is het bier verkocht wordt onder de naam van 't IJ. Daarmee ben je toch wel je naam aan het devalueren.
Wat zou hiervan de overweging zijn geweest?
Even een email sturen naar de brouwers. Dan heb je het uit eerste hand en ontstaan er geen geruchten.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.