Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Complete brouwset inclusief 21 l RVS brouwketel  (gelezen 449 keer)

Online biking rebel

• Senior lid
  • Land: nl
Complete brouwset inclusief 21 l RVS brouwketel
« Gepost op: 25-11-2021 10:28 u »
Aangezien de zolder vol begint te raken gaan deze spullen de verkoop in. Alles in goede, schone en werkende staat. Met de pan kun je tot 17 liter bier brouwen indien je een groter gistvat aanschaft.

Wat zit er allemaal bij:
- RVS brouwketel van 21 liter (niet geschikt voor inductie)
- Brouwzak
- Gistemmer van 11 liter inclusief waterslot
- 2 gistflessen van 5 liter inclusief 1 waterslot
- Kroonkurkapparaat + kroonkurken
- Hopzakjes
- Hevel
- Roerspaan

Set gaat alleen compleet weg voor de vaste prijs van 100 euro. Ophalen in Arnhem.
Ik verzend niet gezien het glaswerk.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline alstro

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Complete brouwset inclusief 21 l RVS brouwketel
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 22:15 »
Ik zoek kleine set om te starten. Kan je met deze ketel ook kleinere batches maken. 7-10 Ltr ?

Online biking rebel

• Senior lid
  • Land: nl
Re: Complete brouwset inclusief 21 l RVS brouwketel
« Reactie #2 Gepost op: Vandaag om 09:41 »
Ik zoek kleine set om te starten. Kan je met deze ketel ook kleinere batches maken. 7-10 Ltr ?

Ja dat gaat prima, sterker nog daar is dit formaat ideaal voor. Ik gebruikte hem voor batches van 6-15 liter.

Tags: