Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop gevraagd: diverse onderdelen voor kegerator/biertap  (gelezen 5346 keer)

Offline Eduard

• Super lid
  • Land: no
  • Norbrygg - de Noorse hobbybrouwvereniging
Ja, het komt niet zomaar voor dat ik hr een berichtje plaats, al was het maar omdat ik toch een goede 20 uur varen+rijden van de meesten van jullie vandaan woon, maar binnenkort ben ik er tch en ik dacht meteen van de gelegenheid gebruik te kunnen maken om wat dingen in te slaan!  :proost:

Voor mijn kegerator (koelkast met opgebouwde biertap) zoek ik de volgende onderdelen:

- tapzuil met (plaats voor) twee tapkranen. Liefst zo discreet mogelijk in staal/chroomkleur, liefst met koelwater(retour)leiding, dus geen hoge, aardewerken of potsierlijke dingen (verw.: WAF)
- 1 tot 4 corneliusvaatjes van rond de 20 liter (versie NC), liefst zonder lekkende gummiafdichtingen en niet al te brak/beschadigd
- T-verdeelstukje om 2 vaten tegelijk aan 1 CO2-fles te hangen
- koppelstukjes voor bier/CO2 van en naar de Corneliusvaatjes (versie NC)
- druppelvanger voor onder de kraantjes.
- iets anders in die richting is ook altijd welkom (behalve CO2-flessen en drukminderaars, die heb ik al :))

Ik zal in staat zijn om de betreffende dingen af te halen (indien per post versturen te gek wordt) in Nederland en evt. Belgi vlak n het weekend van 17+18 juni en vlak vor het weekend van 8+9 juli.

Vuur maar raak! Ik sta voor alles open, ondanks de 'liefst dit en dat'!

Groeten uit Oslo

Eduard samenvol

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Johannes

• Super lid
  • Land: nl
    • De Brouwketel
Re: Te koop gevraagd: diverse onderdelen voor kegerator/biertap
« Reactie #1 Gepost op: 25-05-2006 13:58 u »
Ik zou zeggen: www.vanderkooyjubbega.nl hier was ik vorige week nog, hebben praktisch alles op voorraad. Kegs gebruikt, koppelingen tapkoppen. Dit is doorgaans niet het spul wat je ergens 2ehands op de kop tikt, zeker de koppelingen niet. Als je vantevoren belt weet je zeker dat ze alles in huis hebben en hoef je niet heel Nederland door.

Offline Eduard

• Super lid
« Reactie #2 Gepost op: 25-05-2006 14:06 u »
Dat is al een interessante link! Ik zie dat hij vaatjes voor 32 euro verkoopt, hier zijn ze (nieuw weliswaar) 100 euro... Dat scheelt een slok op een pint! Maar andere aanbieders zijn nog altijd welkom om te reageren! :D

Offline Johannes

• Super lid
    • De Brouwketel
« Reactie #3 Gepost op: 25-05-2006 14:09 u »
Het voordeel van die vaatjes is dat ze volledig demontabel zijn. Als er verder niet teveel deuken in zitten, heb je gewoon een prima fust. Onderdelen zijn ook prima verkrijgbaar (rubber ringetjes e.d.)

Online Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2006 14:31 u »
Van der Kooy heeft in zijn shop soms meer dan op internet te zien is.

Je hebt ook al es op www.novanorm.de gekeken? In Roden zit De Jong http://www.dejongimex.nl/

Offline Eduard

• Super lid
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2006 14:46 u »
Ook mooi! De site van DeJongImex doet het weliswaar niet momenteel, maar dat ligt aan een foutje hunnerzijds. n ding is zeker, die monopolist hier in Noorwegen gaan van mij geen bestelling krijgen :D

Ik zal de sites later deze dag nog eens mooi uitpluizen, ondertussen sta ik nog steeds open voor de andere dingen, vooral ook de tapzuil

Offline Pingo

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • De laaving staat gereed, waar is het dorstend leed
« Reactie #6 Gepost op: 25-05-2006 20:58 u »
hoi,

Even potje google-en (en dan in de cache kijken) geeft dat de site van De Jong IMEX namelijk http://dejongimex.incomanager.com/ is...

;)

dick

Offline Eduard

• Super lid
« Reactie #7 Gepost op: 05-06-2006 21:59 u »
Ik ben nog steeds op zoek naar zoiets: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7624414830

Heeft iemand zo'n ding liggen? Mijn voorkeur gaat uit naar de zilver/chroom/staalkleurige versie met 2 tapkranen.

Tags: