Ss Brewtech Chronical Fermenter 53 l (14 gal)

Gestart door Adam, 17-11-2021 21:07 u

Vorige topic - Volgende topic

Adam

Beste brouwers,

Ik ben van plan mijn Ss Brewtech Chronical Fermenter 53 l (14 gal) te verkopen. De vergistingstank is in nieuwstaat.

Met de afvoerkraan onderaan de CCT kun je gist collecteren en het contact van het gist met het bier verminderen, waardoor er primaire en secundaire fermentatie kan gebeuren in dezelfde tank.

Dankzij het meegeleverde bolvormige deksel, kan je overhevelen onder druk (1-2 psi). Handig zijn ook de  roteerbare hevelarm, TC-fittings en driedelige kogelkranen die volledig gedemonteerd kunnen worden voor reiniging.

Professionele uitvoering
¾" afvoerkraan en ½" hevelkraan
Roteerbare hevelarm
Bolvormig deksel met beugelsluiting
Geïntegreerde overdrukklep
Geëtste volumemarkeringen (gallon/liter)
304 roestvrij staal

Inhoud: 52,99 liter (14 gallon), diameter: 38,10 cm (15"), hoogte: 91,44 cm (36")

Adam

Ter aanvulling nav vragen: Ik heb ook de FTSS2 waarmee de vergistingstank verwarmd en verkoeld kan worden. Deze is, indien samen gekocht, ook over te nemen.

Adam

Het is al enige tijd geleden dat ik dit topic gestart heb. In de tussentijd heb ik aardig wat brouwsels succesvol gebrouwen maar ik wil dit topic toch nog een keer omhoog 'bumpen'. Ondanks enkele berichten van mensen met interesse nog niet verkocht. Wellicht interessant voor u?

tdp

Hoi Adam,

Wat is je vraagprijs?

Groet,
Teun

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.