Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gratis Koelkast 120*50, Lindr koelspiraal 8 meter  (gelezen 522 keer)

Offline okkert

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Gratis Koelkast 120*50, Lindr koelspiraal 8 meter
« Gepost op: 09-11-2021 21:16 u »
Door wat wijzigingen in onze setup heb ik wat dingen over. Zie ook hieronder de marktplaats advertenties.

Maischkuip:

Igloo ton omgebouwd tot Mashtun. Ideaal voor eenstapsmaisch of zoals wij hem gebruikten met een RIMS Tube

*Verkocht*

Koelkast:

Koelkast gebruikt met inkbirds als vergistingskast. Overbodig geworden door omgebouwde waterbadkoeler. Er passen precies twee 20 l vaatjes in.

Gratis af te halen voor formuleden. Graag via PB ipv marktplaats. Woonplaats is Haarlem

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1771326468/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Lindr Koelspiraal:

Gereserveerd

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline okkert

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Igloo Maischkuip, Koelkast 120*50, Lindr koelspiraal 8 meter
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2021 10:15 u »
Koelkast gratis af te halen voor forumleden zie ook hierboven. Graag via PB ipv marktplaats

Tags: