Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ledenkaart: This page can't load Google Maps correctly.  (gelezen 562 keer)

Offline Fractus

• Senior lid
  • Land: nl
  • Trotse eigenaar van een Arsegan Easybrew 30
Ledenkaart: This page can't load Google Maps correctly.
« Gepost op: 10-12-2021 15:30 u »
Ik ben recent verhuisd en wilde mijn locatie op de ledenkaart aanpassen, maar de ledenkaart laad niet meer correct en geeft de error: This page can't load Google Maps correctly. Lijkt iets te zijn met de API-sleutel, misschien kan een van de beheerders er even naar kijken.

Daarnaast vroeg ik me af hoe ik mijn 'pin' kan verplaatsen. Ik heb mijn in mijn profiel aangepast maar dat is blijkbaar niet genoeg om de pin te verplaatsen. Ik hoor graag waar het wel kan :)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Ledenkaart: This page can't load Google Maps correctly.
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2021 17:15 u »
Ik ben recent verhuisd en wilde mijn locatie op de ledenkaart aanpassen, maar de ledenkaart laad niet meer correct en geeft de error: This page can't load Google Maps correctly. Lijkt iets te zijn met de API-sleutel, misschien kan een van de beheerders er even naar kijken.

Daarnaast vroeg ik me af hoe ik mijn 'pin' kan verplaatsen. Ik heb mijn in mijn profiel aangepast maar dat is blijkbaar niet genoeg om de pin te verplaatsen. Ik hoor graag waar het wel kan :)

Een eerste blik leert mij dat er voortaan betaald moet worden voor de kaart. Ik zal bekijken hoeveel dat is.
Overigens wil ik binnen afzienbare tijd naar andere software voor het forum. Ik heb een hele tijd daarmee gewacht maar nu heb ik meer tijd.

Offline Fractus

• Senior lid
  • Trotse eigenaar van een Arsegan Easybrew 30
« Reactie #2 Gepost op: 11-12-2021 17:35 u »
Bedankt voor de info Jacques, we zien vanzelf de update verschijnen :)

Ik begrijp dat ik mijn pin voorlopig even niet kan verplaatsen?

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2021 22:37 u »
Bedankt voor de info Jacques, we zien vanzelf de update verschijnen :)

Ik begrijp dat ik mijn pin voorlopig even niet kan verplaatsen?

Voorlopig nog niet. Hopelijk kan deze functionaliteit over naar een nieuw softwarepakket.

Tags: