Overige > Etiketten van amateurbrouwers

Eerste etiket

(1/3) > >>

Bvk1983:
Via Fiverr heb ik een etiket laten maken. Ik wil het etiket alleen gaan gebruiken voor de bieren die ik weggeef. Daarom heb ik een universeel label waar ik zelf de eigenschappen van het betreffende bier op invul.

Nu zoek ik een adres waar ik voor niet al te veel geld zo'n 50 tot 100 labels voordelig kan laten maken, heeft iemand een idee? Het is maar als aardigheidje dus 50+ Euro vind ik wat aan de hoge kant.

Theo Mol:
Ik vind het een prima etiket, lekker simpel. De qr-code werkt ook nog (even de telefoon erbij gehouden).
Het enige wat ik anders zou doen: geen Engelse teksten gebruiken als dat niet hoeft.

Als je een papieren etiket goed vindt dan druk je een vel met etiketten af op een laserprinter. Heb je die niet en kom je niet in een kantoor waar er een staat, dan kun je terecht bij een kopieerwinkel.
Papier is makkelijk te beschrijven. Plakken met behangerslijm of, zo langzaamaan kent iedereen die tip: melk.

Stefan R.:
Mooi etiket evt kan je met verschillende kleuren als achtergrond werken voor herkenbaarheid.
Hoe heb je die werkende qr code gemaakt?

Jeroen76:

--- Citaat van: Stefan R. op 25-10-2021  17:51 u ---Mooi etiket evt kan je met verschillende kleuren als achtergrond werken voor herkenbaarheid.
Hoe heb je die werkende qr code gemaakt?

--- Einde van citaat ---
https://www.qrcode-monkey.com/

Of 1 van de 100 anderen.

Leuk etiket, inderdaad met een laserprinter op papier is het het makkelijkst. Vlekt niet en makkelijk plakken met een prittstift

Gr. Jeroen

Bvk1983:
Inderdaad met een online qr code generator.

Het liefst wil ik de labels als sticker o.i.d. laten drukken en niet printen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie