Algemeen > Stel je voor

Hellow Brew: Ryan hier

(1/1)

Ryan:
Hi allemaal,

Ik realiseer dat ik mij nog niet heb voorgesteld. Ik ben Ryan, 32 jaar en woon met mijn gezin in Ameide. Een aantal jaar geleden heb ik van mijn vrouw een thuisbrouw kit gekregen voor de kerst maar was destijds erg onder de indruk van het werk. Veel later toch een poging gedaan en kwam tot de conclusie dat het erg leuk is om te doen! By the way, de eerste was niet te drinken..

Heb daarna een aantal thuis brouw kitjes geprobeerd, ene ging wat beter dan de andere en paar maanden geleden de stap genomen met het kopen van een EasyBrew ketel. Vorige maand de eerste brouwsel gemaakt op basis van een recept hier op het forum. Voor mijn eigen administratie hou ik een blogje bij onder de naam The Brew Newb: https://www.thebrewnewb.com/

In het dagelijks leven werk ik in de IT sector voor een consultancy bedrijf waarbij ik klanten help in de nieuwe wereld betreft werkplekken en automation. Zeer actief in de community en reis (voor Corona) de wereld over voor presentaties en geniet daarbij van bier!

Ik hoop veel te leren hier op het forum om zo beter te worden in het brouwen van bier!

Gr,
Ryan

Jurrian:
Welkom Ryan,
Het brouwen is een leuke hobby. Ook leuk om te zien dat jij jouw brouwavonturen vastlegd op een blog.

Hopfenfox:
Welkom, en dat blog ga ik eens volgen, altijd leerzaam. Gaaf dat je over de hele wereld kan proeven!

joenedu:
Welkom! En een blog is inderdaad altijd leuk, tof om te lezen over hoe andere mensen brouwen.
Succes met deze leuke hobby!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie