Hobbybrouwen > Prikbord

Gezocht: 9 liter soda kegs

<< < (2/2)

larzzz101:
Aan de shipping kosten te zien is Kegtrade Chinees? Met shipping erbij zijn ze in ieder geval duurder dan 70 EU.

Hannes:
Hmmm, kegtrade uit Litouwen en mateusz op marktplaats uit BelgiŽ gebruiken allebei exact dezelfde foto.  :weetniet:

Ik weet wel dat ik ze uit BelgiŽ ook daadwerkelijk ontvangen heb.

Over kegtrade geef ik maar geen oordeel

Mr_Eenoog:
Ik zat toevallig er net aan te denken om mijn soda keg van 9 L te verkopen. Heb hem eenmalig gebruikt maar neemt toch teveel ruimte in mijn koelkast in. Over de prijs heb ik nog niet nagedacht maar daar komen we vast wel uit.

ExPeteriment:

--- Citaat van: larzzz101 op 16-09-2021  13:19 u ---Weet iemand misschien nog een adresje voor 9 liter soda kegs voor een mooi prijsje?
Hoeven zeker niet de mooiste te zijn, wil er ook best zelf nog wat nieuwe seals op zetten etc.
Gek genoeg is de grotere (19 liter) versie vaak voor een betere prijs te vinden dan de 9 liter versie, maar dit zal wel een vraag/aanbod kwestie zijn.

--- Einde van citaat ---
Zie ook:
https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,43663.msg659535/topicseen.html#msg659535
Iets goedkoper dan de grotere. Ca 47 euro, geen verzendkosten. Geen idee of er een luchtje aan zit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie