Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Bottle exchange homebrews  (gelezen 1626 keer)

Offline realdrbeer

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Bottle exchange homebrews
« Gepost op: 24-08-2021 14:50 u »
Hallo hobbybrouwers,
Kom je zelfgebrouwen bieren uitwisselen met elkaar en proeven uit zwarte glazen (zodat je niet weet welk bier je proeft) op donderdag.

Alle praktische info vind je hier:
https://fb.me/e/1YvSpkCvf​

info:

Take your finest home brews with you and do a blind taste with all the other homebrewers of your beer. Can you taste which one is yours? at the end you can exchange beers with eachother!

-----script of the evening-----
- Take maximum 2 kinds of beer with you and exactly 6 bottles of each. Take them to Dr. Beer by 18h the latest. Preferably a day beforehand. So all bottles can be cooled.
- Give us the name of the beer + the style.
-and now for the fun part. Be present at 20h00 or send someone who knows your beer by heart. Each beer will be send out in a black glass in a random order. without telling you which one it is. We will take the time to taste and enjoy.
-We will write down what we like and dislike about the beer without giving a number or stars or whatever. Putting a number on someones passion in one set time isn't what we want to do. In a different circumstance or state of mind you will most likely give the same beer a different quoting.
- finally we will reveal the beers and you will have the opportunity to exchange bottles.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Derp

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: bottle exchange homebrews.
« Reactie #1 Gepost op: 26-08-2021 10:30 u »
Lijkt me echt een leuk concept! Maar Antwerpen is te ver voor mij

Offline HarryL

• Senior lid
  • Land: nl
  • To Bier or not to Bier!
Re: bottle exchange homebrews.