Algemeen > Stel je voor

Nieuwe kleinbrouwer

(1/2) > >>

NC92:
Hallo allemaal,

Ik ben een redelijk onervaren thuisbrouwer uit Leiden, de afgelopen jaren met vrienden een paar keer zelf biertjes gebrouwen (eerst via extract, daarna via BIAB methode), met soms hele lekkere en soms ook wat mindere resultaten.

Evident zou ik hier wat meer mee willen gaan doen, en zit te denken wat voor opstelling voor volmout brouwen het beste voor mij zou werken (beperkt volume/budget). Omdat jullie hier allemaal daar veel meer ervaring mee hebben dacht ik hier even meer kennis op te doen voor alles aan te schaffen, Verwacht hier snel dus ook een topic over in het apparatuur forum! ;p

Groeten,

NC

tdp:
Welkom op het forum! In het topic al gereageerd, maar er zijn verschillende mogelijkheden om relatief klein te brouwen.

Succes met deze prachtige hobby,

Derp:
Welkom! Volgens mij zijn er wel een aantal brouwers omgeving leiden dus misschien eens bij een ander in de keuken kijken voor inspiratie.

Jurrian:
Welkom NC, ik woon zelf ook in Leiden en weet dat er nog een aantal anderen zijn. Zelf brouw ik met pannen en volmout. Dit bevalt op dit moment goed.

Groet Jurrian

NC92:

--- Citaat van: Jurrian op 04-08-2021  12:48 u ---Welkom NC, ik woon zelf ook in Leiden en weet dat er nog een aantal anderen zijn. Zelf brouw ik met pannen en volmout. Dit bevalt op dit moment goed.

Groet Jurrian

--- Einde van citaat ---

Hoi Jurrian, Leuk om te horen dat er meer hobbybrouwers in de buurt zitten! Als je nog goede adresjes weet hier in de omgeving voor brouwbenodigdheden, dan hoor ik dat graag ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie