Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

Nieuwe webinars Fermentis

(1/2) > >>

Brouwton:
Beste Brouwer,

Op basis van uw deelname aan één of meerdere van mijn afgelopen webinars, wil ik u graag uitnodigen om deel te nemen aan de nieuwe reeks webinars!

Het programma is als volgt:

June 02 - 15:00 Q&A with Fermentis (announcing upcoming webinars)

June 09 - 15:00 Yeast & Fermentation Basics PART 1

June 23 - 15:00 Yeast & Fermentation Basics PART 2

September 15 - 15:00 Fermentation management (by Gilles Goemare)

September 22 - 15:00 Exploring the diversity of yeasts to produce different ciders

October 06 - 15:00 Production of Hard Seltzer with SpringFerm™ NAB-3

October 27 - 15:00 Fermentation under Pressure

November 17 - 15:00 Beer Styles & Yeast Matching

November 24 - 15:00 Brewing kettle soured beers with SafSour™ bacteria

December 01 - 15:00 Exploring the diversity of SafSpirit™ yeasts for distilled spirits

December 15 - 15:00 Winemaking for brewers

Hoewel de titels van de webinars anders doen vermoeden, zijn alle webinars in het Nederlands.

Als u niet live mee kunt kijken maar het webinar achteraf wil zien, dient u te registreren (anders krijgt u geen toegang tot de opname).

De link om in te schrijven (voor alle webinars) is: https://www.edudip.com/en/webinar/webinarqa-2021-benelux/1493844

Ik kijk uit naar uw deelname! Hopelijk tot volgende week!

Prettig weekend!

Met vriendelijke groet,

Gino BAART

Jacques:
Ha Gino,

Leuk! De webinars die je geeft zijn elke keer weer heel leerzaam. Ik heb mij weer ingeschreven. Sommige dingen kun je maar niet vaak genoeg horen...  :)

Hopfenfox:
Ook ingeschreven. Al is het maar omdat het de enige manier is terug te kijken, mocht je niet kunnen. Vorig jaar heb ik er best wat van opgestoken.

Rinus:
Bedankt voor de tip, ook ingeschreven, lijkt mij erg leerzaam.

oneman:
Ingeschreven. Maar, Yeast & Fermentation Basics PART 1 is al geweest... is er een mogelijkheid die terug te kijken?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie