Brouwers omgeving Assen

Gestart door HarryL, 16-06-2021 16:18 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HarryL

Ik vroeg me af of er ook brouwers in (de omgeving van) Assen.
Wellicht leuk om een keer een avondje af te spreken en een biertje te doen/ideeen uit te wisselen een keer samen te brouwen of iets dergelijks.
Voor zover ik kon vinden is de dichtsbij zijnde  gilde in Hoogeveen, dat is mij net te ver weg.

joenedu

Er zit voor zover ik weet ook nog een gilde in Groningen, misschien wat dichterbij. Ik zelf woon in Nieuw-Roden, tussen Groningen en Assen in  8) Op zich een leuk idee. Er zitten vast genoeg brouwers in de buurt, kijk maar eens op de ledenkaart.

Woeka

Citaat van: joenedu op 17-06-2021  08:39 uEr zitten vast genoeg brouwers in de buurt, kijk maar eens op de ledenkaart.

Mijn ervaring is dat veel info op de kaart aardig verouderd is. Veel pins van leden met maar een paar posts van vele jaren geleden. Wel handig om ook even naar iemand zijn recente bijdragen te kijken.

joenedu

Citaat van: Woeka op 17-06-2021  09:45 uMijn ervaring is dat veel info op de kaart aardig verouderd is. Veel pins van leden met maar een paar posts van vele jaren geleden. Wel handig om ook even naar iemand zijn recente bijdragen te kijken.

Eens, goede tip, maar het is een goed startpunt.

Heuvinger brouwerij

Citaat van: joenedu op 17-06-2021  08:39 uEr zitten vast genoeg brouwers in de buurt, kijk maar eens op de ledenkaart.
Waarbij komt dat niet iedereen de pin werkelijk ook op zijn woonplek heeft staan.

HarryL

Citaat van: joenedu op 17-06-2021  08:39 uEr zit voor zover ik weet ook nog een gilde in Groningen, misschien wat dichterbij. Ik zelf woon in Nieuw-Roden, tussen Groningen en Assen in  8) Op zich een leuk idee. Er zitten vast genoeg brouwers in de buurt, kijk maar eens op de ledenkaart.

Ja, wat dat betreft ligt Assen er mooi tussen in....
Ik had op de map gekeken inderdaad :-)

HarryL

Citaat van: Heuvinger brouwerij op 17-06-2021  11:20 uWaarbij komt dat niet iedereen de pin werkelijk ook op zijn woonplek heeft staan.

Mijn pin klopt ook niet, ik woon niet in het Asserbos ;-)

Ik krijg hem ook niet goed :-)

Roelof Manting

Ik ben woonachtig in Borger. En had ook de behoefte aan een klankbord.
Daarom sinds vorig jaar lid geworden van het Gilde in Groningen.
Toen ik nog een jonge "keerl" was ( 25 jr? geleden), ben ik ook lid geweest van het Gilde in Echten/Hoogeveen.
Was ook een mooie actieve vereniging destijds.

D.R.K.

Ik ben net voor de eerste keer op een gilde avond geweest van de Groningen gilde, nu nog lid worden :).

Ook precies met de reden dat ik opzoek naar feedback ben.

Ik werk zelf in Assen dus kunnen altijd wat ruilen

ruuddetert

Leuk idee! Ik woon in Assen. Ben er graag bij als jullie een keer iets afspreken

Koenders

Ha Harry,

Slechts één station verderop, ik woon in Haren.
Sta er zeker voor open!

Weggeman

Ik woon in Zuidlaren, en heb ook altijd interesse om te ruilen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.