Hobbybrouwen > Apparatuur

Firmware update Brewbrain Float

<< < (3/3)

Jacques:

--- Citaat van: MrJeJo op 28-05-2021  01:37 u ---Er is een firmware update beschikbaar voor de Float. Nu ook de mogelijkheid om zelf te kalibreren. Ik heb meerdere iSpindels gehad, maar qua WiFi werkt deze Float stukken beter (voor mij althans).

Van de website:
This firmware update consists of the following fixes:
- New design of setup screen
- Support for custom Float calibration through the setup screen, read more about calibration in the manual
- Improvements in WiFi connectivity

--- Einde van citaat ---

Het kan aan mij liggen maar ik zie de mogelijkheid van het updaten van de firmware niet bij mijn float niet.

MrJeJo:

--- Citaat van: Jacques op 29-05-2021  22:27 u ---Het kan aan mij liggen maar ik zie de mogelijkheid van het updaten van de firmware niet bij mijn float niet.

--- Einde van citaat ---

Ik zag een knop bij het overzicht ‘My Floats’. Welke firmware versie heb je nu? De update is versie 20210420-stable.

Jacques:

--- Citaat van: MrJeJo op 30-05-2021  01:00 u ---Ik zag een knop bij het overzicht ‘My Floats’. Welke firmware versie heb je nu? De update is versie 20210420-stable.

--- Einde van citaat ---

Die zie ik niet... Ook zie ik bij "My Floats" ook niet welke firmware ik nu heb. Als ik op het serial nummer van mijn float klik kom ik uit bij een overzicht van mijn brouwsels. Ook bij settings zie ik geen optie om de firmware te veranderen.

D.R.K.:

--- Citaat van: Jacques op 30-05-2021  21:38 u ---Die zie ik niet... Ook zie ik bij "My Floats" ook niet welke firmware ik nu heb. Als ik op het serial nummer van mijn float klik kom ik uit bij een overzicht van mijn brouwsels. Ook bij settings zie ik geen optie om de firmware te veranderen.

--- Einde van citaat ---

Staat hier ook gewoon online, groot rood vlak als je op je float drukt, echt niet te missen.
Mogelijk dat je al de juiste versie erop hebt staan? Anders ze maar direct mailen.

Jacques:

--- Citaat van: D.R.K. op 30-05-2021  23:26 u ---Staat hier ook gewoon online, groot rood vlak als je op je float drukt, echt niet te missen.
Mogelijk dat je al de juiste versie erop hebt staan? Anders ze maar direct mailen.

--- Einde van citaat ---

Ik zal ze mailen want ik zie geen rood vlak.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie