Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen WE Brouwerij  (gelezen 626 keer)

Offline Kranendijk

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Voorstellen WE Brouwerij
« Gepost op: 20-05-2021 23:43 u »
Hoi,

Had mij al een keer voorgesteld, maar was de login volledig kwijt dus heb me nog maar een keer geregistreerd  :)
Ik brouw samen met mijn maat Wim. Omdat ik Eric heet, heet de brouwerij WE.
WE zijn begonnen met een Hema pakket, daarna via weckpannen en een tot moutkorf omgebouwde Menno pan overgestapt naar een 30 liter Brew Monk. Nog niet mee gebrouwen, want net binnen... we zullen eens kijken hoe dat bevalt.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline HarryL

• Vol lid
  • Land: nl
  • To Bier or not to Bier!
Re: Voorstellen WE Brouwerij
« Reactie #1 Gepost op: 21-05-2021 09:07 u »
Welkom!!

Offline Steen136

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 25-05-2021 21:40 u »
Dat is grappig Erik, Volgens mij heb ik afgelopen week jouw Weckpan/brouwketel overgenomen. Ik ga komende week proberen om het eerste bier te maken met jou set.

Offline oengabunga

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Als het gebeurt ...... dan gebeurt het.
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2021 08:25 u »
Wederom welkom.

Brew Monk zal jullie zeker gaan bevallen.  Als je deze installatie eenmaal doorhebt zullen er mooie biertjes uit ontstaan

Tags: