Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Flubrewer  (gelezen 449 keer)

Offline Flubrewer

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Flubrewer
« Gepost op: 12-05-2021 15:08 u »
Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Brew Monk. Ik ben me aan het inlezen in het boek “Verander water in bier” en op deze website met zijn schat aan informatie.

Ik ga mijn eerste brouwsel brouwen zonder de BrewMonk, maar met een glutenvrij moutextract van Mangrove Jack’s. Op deze manier kan ik mooi een keer oefenen met het vergisten en maak ik een familielid blij met een glutenvrij biertje. Mocht er iemand een goed recept hebben voor een glutenvrij biertje dan houd ik me aanbevolen.

Het wachten is nu op de Inkbird en dan kan ik aftrappen, ik heb er zin in!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline joenedu

• Super lid
  • Land: nl
  • In hops we trust
Re: Even voorstellen: Flubrewer
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2021 15:31 u »
Welkom!
Wat cool, een glutenvrij moutextract, ik wist niet dat dat bestond. Hier staat ook nog een brouwsessie op de planning maar één van de dames heeft ook een glutenintolerantie. Dit is natuurlijk niet echt brouwen, maar dat kunnen we dan wel doen, brouw ik gewoon een ander bier. Ik ga eens op zoek.

En succes met lezen, dat boek is een mooie leidraad, maar zo zijn er wel meer boeken ;)

Tags: