Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstelronde: Jeroen  (gelezen 249 keer)

Offline Jerra

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Voorstelronde: Jeroen
« Gepost op: 04-05-2021 15:21 u »
Hoi ik ben Jeroen uit Velp (Arnhem) en ben 25 jaar oud.

Eerlijk gezegd kom ik hier niet omdat ik al meteen begin met hobbybrouwen, maar ik ben dit wel van plan in de toekomst.
Ik wilde graag een tapje bouwen en heb op marktplaats een leuke tapkast/kar bemachtigd met nieuw leidingwerk.
Nog wat spulletjes hier en daar, en een droogkoeler.
Deze is te groot, dus ik heb dit account aangemaakt om hem hier als ruilvoorstel aan te bieden.

Hier plaats ik binnenkort wel een berichtje voor, maar eerst even verder voorstellen.

Ik drink al jaren graag Belgische bieren en voornamelijk tripels en daarnaast alle beneluxse pilseners.
Ik zou mijn eerste brouw poging ook beginnen met een pilsener denk ik, maar hier moet ik mij nog verder in verdiepen.
Wanneer ik een werkplaats/schuur/garage in de buurt heb gevonden (Voornamelijk voor de auto en motor hobby) ga ik investeren in de benodigde materialen en zal ik hier een stuk actiever worden.

Tot die tijd ben ik van plan lekker mee te lezen en zo af en toe ook te reageren en vragen te stellen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline LAM

• Senior lid
  • Land: nl
  • Beter LAM in de kroeg dan schaap in de wei
Re: Voorstelronde
« Reactie #1 Gepost op: 04-05-2021 15:34 u »
Leuk! Ik heb ook net een tapje aangesloten. Is een leuke hobby. Succes!

Tags: