Voorstelronde: Jeroen

Gestart door Jerra, 04-05-2021 15:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jerra

Hoi ik ben Jeroen uit Velp (Arnhem) en ben 25 jaar oud.

Eerlijk gezegd kom ik hier niet omdat ik al meteen begin met hobbybrouwen, maar ik ben dit wel van plan in de toekomst.
Ik wilde graag een tapje bouwen en heb op marktplaats een leuke tapkast/kar bemachtigd met nieuw leidingwerk.
Nog wat spulletjes hier en daar, en een droogkoeler.
Deze is te groot, dus ik heb dit account aangemaakt om hem hier als ruilvoorstel aan te bieden.

Hier plaats ik binnenkort wel een berichtje voor, maar eerst even verder voorstellen.

Ik drink al jaren graag Belgische bieren en voornamelijk tripels en daarnaast alle beneluxse pilseners.
Ik zou mijn eerste brouw poging ook beginnen met een pilsener denk ik, maar hier moet ik mij nog verder in verdiepen.
Wanneer ik een werkplaats/schuur/garage in de buurt heb gevonden (Voornamelijk voor de auto en motor hobby) ga ik investeren in de benodigde materialen en zal ik hier een stuk actiever worden.

Tot die tijd ben ik van plan lekker mee te lezen en zo af en toe ook te reageren en vragen te stellen.

LAM

Leuk! Ik heb ook net een tapje aangesloten. Is een leuke hobby. Succes!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.