Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen! Anton  (gelezen 489 keer)

Offline Notna

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen! Anton
« Gepost op: 24-04-2021 13:13 u »
Hallo allemaal.

Mijn naam is Anton en die kon ik hier niet gebruiken dus daarom is hij omgedraaid. Woonachtig in Noord Holland Noord en ben 70 jaren jong en weduwnaar. Ik ben met pensioen maar vaar heel regelmatig luxe jachten over de hele wereld naar hun eigenaar. Zelf bier brouwen is niet nieuw voor mij, doe dit sinds 1991 maar heb er de laatste jaren geen tijd voor gehad.
Nu ik wat meer tijd heb wil ik de hobby weer gaan oppakken. Samen met een vriend maak we wel eens in de paar jaar een heleboel wijn die we dan gezellig samen destilleren tot sterkers. (alleen voor eigen gebruik natuurlijk)
Ik ben dus geen volkomen leek op bierbrouwgebied en ben in de nieuwe oriŽnterende fase. Heb nog wel wat brouwapparatuur. (plus een destilleerkolom maar daar heb je niet zoveel aan voor het brouwen.)
Het spreekt voor zich dat ik dus een biergenieter ben, maar vooral ook van een zelf gemaakte rum of whiskey.

Dat moest ik dus even kwijt.

Groeten Anton

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline LAM

• Senior lid
  • Land: nl
  • Beter LAM in de kroeg dan schaap in de wei
Re: Even voorstellen!
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2021 15:18 u »
Welkom Anton! Leuk dat je de draad weer oppakt. Wat voor biertjes heb je zoal gebrouwen in het verleden?

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Even voorstellen! Anton
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2021 23:26 u »
Welkom Anton. Heb je ook wel eens aan boord gebrouwen?

Tags: