Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Nieuw tompoucen bier van HEMA  (gelezen 4911 keer)

Offline Puck

• Senior lid
  • Land: nl
Re: Nieuw tompoucen bier van HEMA
« Reactie #25 Gepost op: 02-10-2021 01:37 u »
Ik had er ook twee gekocht en de tweede staat nog in de koeling. Ik beschrijf het maar als dikkere ranja. Na eentje heb je er wel genoeg van.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Rickm

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #26 Gepost op: 02-10-2021 08:32 u »
Heb deze gisteren ook geproefd. Vond het nog niet heel slecht. Alleen de nasmaak vond ik een beetje chemisch aan doen. Is prima om eens geproefd te hebben maar zeker geen blijvertje  :)

Offline Hopfenfox

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #27 Gepost op: 02-10-2021 14:47 u »
Ik ben sowieso geen fan van de bieren van Lowlander. Mij te gekunsteld, al die toevoegingen van kruiden en andere middelen. Het is hier geen theetuin! Dit weekend hun Winter IPA gehad met dennennaalden en jeneverbes. Nee, dank je.

Offline D.R.K.

• Senior lid
  • Als de kat van huis is brouwen we bier
« Reactie #28 Gepost op: 03-10-2021 11:08 u »
Ook maar eens gekocht, puur voor het nostalgische gevoel, heerlijk zo  :biersmile:
Staan nu nog mooi in de kast maar als ik zo lees blijft het mss ook meer een display biertje :nut:

Offline Puck

• Senior lid
« Reactie #29 Gepost op: 03-10-2021 13:53 u »
Heb deze gisteren ook geproefd. Vond het nog niet heel slecht. Alleen de nasmaak vond ik een beetje chemisch aan doen. Is prima om eens geproefd te hebben maar zeker geen blijvertje  :)

Precies, het is het chemische smaakje wat mij tegenstaat. Het is niet slecht, heb echt slechtere commerciŽle bieren geproefd maar ik koop het niet meer. Maar zoals Hopfenfox opmerkt is Lowlander echt teveel geknutseld bier. 

Offline EvdBroek

• Super lid
  • Selissen Bier
« Reactie #30 Gepost op: 04-10-2021 13:55 u »
Ik had er ook twee gekocht en de tweede staat nog in de koeling. Ik beschrijf het maar als dikkere ranja. Na eentje heb je er wel genoeg van.
Helemaal mee eens. Ook ik heb er 2 gekocht, maar als je er 1 van op hebt, krijg je niet echt de aandrang er nog 1 te pakken.
Het is overigens wel gelukt door Lowlander om de smaak van tompouce te imiteren.

Tags: