Overige > Bierproeven/Uitwisseling proefervaringen

Nieuw tompoucen bier van HEMA

<< < (4/5) > >>

LAM:

--- Citaat van: seed7 op 24-04-2021  23:37 u ---Pfff, je bent toch hobbybrouwer? Mik die dingen in een eigen bier.

Ingo

--- Einde van citaat ---
😂😂
Ik heb nog ruim twee kratten van een kasteel rouge kloon poging staan. Als die op zijn ga ik weer aan het experimenteren...

Jacques:

--- Citaat van: LAM op 24-04-2021  15:14 u ---Hlaas heb ik het bier toch niet meer kunnen bemachtigen... Bij de HEMA een paar dorpen verderop hadden ze 6 tompoucen in plaats van 6 blikken tompouce bier voor me klaar gezet. "We krijgen dat bier ook niet meer binnen dus helaas..."  :echtboos: :echtboos: :echtboos:

--- Einde van citaat ---

Heerlijk. Hier moet ik toch wel heel erg hard om lachen. Ik zie je gezicht voor je toen je het doosje met de tompoucen kreeg.

LAM:

--- Citaat van: Jacques op 25-04-2021  23:23 u --- Ik zie je gezicht voor je toen je het doosje met de tompoucen kreeg.

--- Einde van citaat ---
Hahaha precies, ik was wel een beetje teleurgesteld en aardig ge´rriteerd. Maar ja, achteraf kunnen we er wel om lachen.  ;D

ElmerVDM:

--- Citaat van: seed7 op 24-04-2021  23:37 u ---Pfff, je bent toch hobbybrouwer? Mik die dingen in een eigen bier.

Ingo

--- Einde van citaat ---

Ik zit dat nog serieus te overwegen ook. Kijken of dat een beter resultaat oplevert dan bij Lowlander...

Richard3:
Dat zal wel een vette tjets worden dan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie