Overige > Bierproeven/Uitwisseling proefervaringen

Nieuw tompoucen bier van HEMA

<< < (3/5) > >>

Puck:

--- Citaat van: edensan op 24-04-2021  12:19 u ---L°wlander bier gebrouwen door Hema...?  :D

--- Einde van citaat ---

De winkelketen is eigendom van Jumbo familie Van Eerd en investeringsmaatschappij Parcom. Lowlander is een huurbrouwer met goede connecties. Marketinglui die bij een grote brouwerij of distillerij hebben gewerkt of nog voor werken, de markt goed kennen en dan iets op de markt zetten. Met of zonder hulp van een moederbedrijf dat is dan niet helemaal duidelijk. In ieder geval hebben ze een goed verhaal en connecties.

LAM:
Hlaas heb ik het bier toch niet meer kunnen bemachtigen... Bij de HEMA een paar dorpen verderop hadden ze 6 tompoucen in plaats van 6 blikken tompouce bier voor me klaar gezet. "We krijgen dat bier ook niet meer binnen dus helaas..."  :echtboos: :echtboos: :echtboos:

CeesM:

--- Citaat van: LAM op 24-04-2021  15:14 u ---Hlaas heb ik het bier toch niet meer kunnen bemachtigen... Bij de HEMA een paar dorpen verderop hadden ze 6 tompoucen in plaats van 6 blikken tompouce bier voor me klaar gezet. "We krijgen dat bier ook niet meer binnen dus helaas..."  :echtboos: :echtboos: :echtboos:

--- Einde van citaat ---
Dus maar 6 tompoucen meegenomen voor bij de koffie?

LAM:

--- Citaat van: CeesM op 24-04-2021  16:45 u ---Dus maar 6 tompoucen meegenomen voor bij de koffie?

--- Einde van citaat ---
Die kreeg ik van ze cadeau omdat het hun fout was :)

seed7:

--- Citaat van: LAM op 24-04-2021  15:14 u ---:echtboos: :echtboos: :echtboos:

--- Einde van citaat ---

Pfff, je bent toch hobbybrouwer? Mik die dingen in een eigen bier.

Ingo

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie