Overige > Bierproeven/Uitwisseling proefervaringen

Nieuw tompoucen bier van HEMA

(1/7) > >>

LAM:
Beste brouwers en drinkers,
ik kwam zojuist een artikel tegen dat gekgenoeg geen 1 aprilgrap is. HEMA is natuurlijk bekend om hun befaamde tompoucen, maar ze verkopen nu ook een biertje met die smaak! Ze brouwen dit natuulijk niet in de HEMA brouwerij, maar laten het brouwen door brouwerij Lwlander. Ik zal eens kijken of ik er een kan bemachtigen. Iemand al ervaringen?
Groetjes LAM

drik79:
Ik zag het ook voorbij komen en ben eventjes gaan zoeken. Maar het lijkt er op dat ie helemaal is uitverkocht (ook niet meer via de HEMA website te verkrijgen).

Jammer, had het graag even geprobeerd.

Opaslof:
Had ik niets van vernomen maar wel hilarisch!! Ben wel nieuwsgierig.

joenedu:
Ik heb hem gisteren gehaald bij de Hema een dorp verderop, da's dan weer een voordeel van in het noorden wonen denk ik :P

Proefnotities: je proeft de tompouce echt. Het is een soort vloeibaar gebakje, hele rare gewaarwording. Het schuim is goed, hij ruikt niet naar een tompouce. Je verwacht een superdik bier, maar dat valt dus tegen. Een tikje chemisch, in de nasmaak komt de tompouce echt naar boven en het zoete blijft hangen.
Best leuk om een keer te drinken!

Derp:
Wilde hem graag maar toen mijn vriendin er eentje ging halen vanochtend liep n iemand voor haar met de gehele winkelvoorraad weg  :'(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie