Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ispindel - Ubidots  (gelezen 589 keer)

Offline Stefan013

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ispindel - Ubidots
« Gepost op: 22-04-2021 12:24 u »
Beste brouwers,

Ispindel geeft netjes 1.014 aan, echter krijg ik in de grafiek slechts 2 decimalen achter de komma. Decimal points heb ik wel op 3 ingesteld.

Hoe krijg ik de totale grafiek in 3 cijfers achter de komma?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Scorpionrose

• Super lid
Re: Ispindel - Ubidots
« Reactie #1 Gepost op: 22-04-2021 23:30 u »
Weet niet waar jij 2 achter de komma ziet in de grafiek maar ik zie toch echt 1.000 / 1.020 / 1.040 staan dat is toch 3 achter de komma.

Offline Opaslof

• Vol lid
  • Land: 00
« Reactie #2 Gepost op: 23-04-2021 08:58 u »
De stapjes in de grafiek gaan per 10 (0.010). De waarden 1014 zit daar dan wel weer tussenin. Maar waarom in de grafiek niet, geen idee  :weetniet:

Offline Arelse Krijs

• Boven 10 berichten
  • *
  • Doe mij maar een Tarwe Smootie
    • Arelse Krijs
« Reactie #3 Gepost op: 23-04-2021 10:31 u »
Ik heb dit een tijd terug ook (ineens) gehad, geen idee waarom want ik had niks veranderd.
Na een hele tijd zoeken wel de oplossing gevonden.
De data wordt wel op 3 decimale berekend etc maar alleen in je grafieken niet weergegeven.
Dit blijkt een algemene instelling te zijn, hiervoor moet je naar je profiel en bij preferences 3 decimalen invullen.
Succes

Offline Stefan013

• Junior lid
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 23-04-2021 10:40 u »
Ik heb dit een tijd terug ook (ineens) gehad, geen idee waarom want ik had niks veranderd.
Na een hele tijd zoeken wel de oplossing gevonden.
De data wordt wel op 3 decimale berekend etc maar alleen in je grafieken niet weergegeven.
Dit blijkt een algemene instelling te zijn, hiervoor moet je naar je profiel en bij preferences 3 decimalen invullen.
Succes

Arelse Krijs bedankt, het werkt!  :groots:

Tags: