Recepten > Discussie over recepten

Quadrupel, moeilijk om te brouwen?

<< < (5/5)

jooprules:

--- Citaat van: Jacques op 10-05-2021  21:16 u ---Het zou leuk en leerzaam zijn als je de ontwikkeling van dit bier op het forum rapporteert. Zoals het op gang komen van de hergisting en het moment waarop de hergisting op de fles is afgerond. Maar ook de smaakontwikkeling van het bier.

--- Einde van citaat ---
Zal ik doen. Het is nooit een straf om af en toe een flesje open te maken ;-)

jooprules:

--- Citaat van: Jacques op 10-05-2021  21:16 u ---Het zou leuk en leerzaam zijn als je de ontwikkeling van dit bier op het forum rapporteert. Zoals het op gang komen van de hergisting en het moment waarop de hergisting op de fles is afgerond. Maar ook de smaakontwikkeling van het bier.

--- Einde van citaat ---
Net eerste flesje opengemaakt. Flinke sis, dus genoeg koolzuur. Smaakt nog een beetje jong, maar niet zo gek na een week. Wordt wel lekker denk ik. Nu al fruitig karamellig en toch wel zwaar 😜

Jacques:

--- Citaat van: jooprules op 19-05-2021  18:46 u ---Net eerste flesje opengemaakt. Flinke sis, dus genoeg koolzuur. Smaakt nog een beetje jong, maar niet zo gek na een week. Wordt wel lekker denk ik. Nu al fruitig karamellig en toch wel zwaar 😜

--- Einde van citaat ---

Als je over een paar weken opnieuw proeft zul je merken dat je bier veel voller van smaak is geworden.

jooprules:

--- Citaat van: Jacques op 19-05-2021  21:40 u ---Als je over een paar weken opnieuw proeft zul je merken dat je bier veel voller van smaak is geworden.

--- Einde van citaat ---
Deze gisteren nog eens geproefd. Erg lekker nog steeds. Inderdaad al wat voller. Schuim was wel heeeeel snel weg.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie