Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Tijd om me even voor te stellen: Marcel  (gelezen 592 keer)

Offline zeezuiper

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • To beer or not to beer
Tijd om me even voor te stellen: Marcel
« Gepost op: 15-04-2021 10:44 u »
Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee op dit forum en dacht, laat ik mij eens gaan voorstellen. Dus bij deze, Marcel, 44 jaar oud, getrouwd, vader van twee mooie meiden en zoals je aan mijn nick kan zien dol op lekkere (speciaal) biertjes. Zelf werk ik in IT als consultant, maar daar heb ik het liever in een ander forum over ;).

Naast liefhebber sinds kort ook brouwer. Met een paar pannen in de keuken en een mout pakket laatst lekker in de weer geweest. Ik zit nu nog in het wacht stadium  :-\.

Zit dus vooral in de probeer en ontdek fase. Kijken hoe ik beter kan brouwen, maar dat gaat hier wel lukken. Daarnaast zal ik -zoals iedereen- erg blij zijn als corona voorbij is want dan lijkt het me ook wel leuk om bij een vereniging aan te sluiten (woon zelf in omgeving Rotterdam/Gouda).

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline LAM

• Senior lid
  • Land: nl
  • Beter LAM in de kroeg dan schaap in de wei
Re: Tijd om me even voor te stellen
« Reactie #1 Gepost op: 15-04-2021 10:53 u »
Welkom! Brouwen is inderdaad wachten wachten en nog eens wachten... Wat voor biertje heb je gebrouwen? En heb je al plannen voor een volgend brouwsel?

Offline zeezuiper

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • To beer or not to beer
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2021 11:47 u »
Ik heb een Belgisch Blond gebrouwen, de volgende wordt een Weizen.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #3 Gepost op: 15-04-2021 13:01 u »
Welkom!

Meekijken met een ervaren brouwer kan je daar erg goed bij helpen inderdaad! Eventueel BrouwTV goed bekijken, zie je natuurlijk ook veel!

Groet,
Teun

Offline Fractus

• Senior lid
  • Trotse eigenaar van een Arsegan Easybrew 30
« Reactie #4 Gepost op: 15-04-2021 16:25 u »
Welkom! Leuke naam ook, de zeezuiper van de Scheldebrouwerij kan ik erg waarderen (hij staat momenteel zelfs in de koelkast). Veel rondkijken, lezen en vragen stellen, dan moet het helemaal goed komen! Er zit zowel in Rotterdam als in het groene hart (Alphen a/d Rijn e.o.) een brouwvereniging volgens mij, dus je zou daar eens kunnen kijken. En veel oefenen natuurlijk met brouwen, heel vervelend ;)

Tags: