Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

Online cursus bierbrouwen KULeuven 2021

<< < (2/4) > >>

GvB84:
Lijkt mij leuk. Ik ben alleen net klaar met een 4-jarige studie technische bedrijfskunde in de avonduren. Ik denk dat ik maar wat rust neem en lekker ga brouwen. Dat is met 3 kleine kinderen al een uitdaging.
Wie weet volgend jaar.
Lijkt mij wel leuk om les te krijgen van deze bier iconen...

HansSchwirtz:

--- Citaat van: Captain Hatteras op 15-04-2021  15:44 u ---Klinkt interessant! Iemand al ervaring met eerdere cursussen van EdX over bierbrouwen?

--- Einde van citaat ---

Ik heb de cursus in 2020 gedaan - de gratis versie - en een aanrader. Voor de EUR 80 krijg je een certificaat na een soort online exame plus wat extra achtergrond modules. Maar de gratis inhoud gaat in enkele gevallen al heel erg diep, maar geeft je wel veel meer begrip voor alle processen tijdens het brouwen van bier (van mouten tot proeven).

M:
Ingeschreven!

thepsych:
Ik heb me ook niet voor het certificaat ingeschreven, maar als je dat doet kun je wel voortdurend de cursus bekijken. Overigens krijg je na het inschrijven zonder certificaat een kortingscode van 15 %. Dus niet te snel certificaat nemen....

Puck:
Vandaag begint zo te zien ook de cursus van Wageningen maar hun EDX-certificaat traject is wel een heel stuk duurder geworden in de afgelopen jaren. Volgens mij was het een paar jaar geleden maar vier tot vijf tientjes en was Leuven duurder. Nu is het andersom. En hou er ook rekening mee dat sommige modules voor een certificaat wel een eindtijd hebben (dus het is niet volledig self-paced zoals EDX het noemt). Wageningen als voorbeeld: "The fun assignment in module 5 needs to be completed by the 13th of July 2021 (17:00 UTC). All the graded assignments and the peer review step of Module 5 must be finished by the 20th of July 2021 (17:00 UTC)."

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie