Algemeen > Algemeen

Zelf gemaakte verwarmde roerder

<< < (8/8)

thepsych:
Ziet er fantastisch uit!!
Heb je hem gespoten in die kleur gespoten? Werkt ie goed?
Overigens heb ik ook een "afkoppelbare voeding" is inderdaad wel zo handig...

LAM:

--- Citaat van: thepsych op 21-05-2021  18:26 u ---Ziet er fantastisch uit!!
Heb je hem gespoten in die kleur gespoten? Werkt ie goed?
Overigens heb ik ook een "afkoppelbare voeding" is inderdaad wel zo handig...

--- Einde van citaat ---
Hij werkt prima! Ik dnk wel dat de magneetjes te sterk zijn, want het draaien gaat niet zo snel. Het kleurtje heb ik er op gespoten.
Die koppelstukjes zijn trouwens maar een paar cent per stuk. Echt het geld en de moeite waard!

Derp:
Heb er vrijdag ff gauw eentje geknutseld met een sigarendoosje, pc ventilator, 2 magneten van ons magneetveld geplukt en met een potmeter.

Zoals in dit filmpje, en dan nog niet eens met de verbeteringen die hij voorstelt:

Al met al een euro of 2 aan materiaal, de rest was afval. Eerste starter ermee gemaakt, ging top! Mooie kolk die lucht naar binnen trekt. Truc is om een kleinere roervlo te gebruiken, dan draait ie er niet af en hij trekt nog steeds makkelijk een kolk.

Geen verwarming in mijne, maar daar zie ik eerlijk gezegd toch het nut niet zo van.

Die afneembare stekker is een topidee. Ga ik ook doen. Ik vind het wel geinig dat het er uit ziet als een sigarendoos en als ik de voeding er helemaal in kan doen is dat wel geinig. Toevallig een linkje naar het type connectortje dat je gebruikt hebt?

LAM:

--- Citaat van: Derp op 23-05-2021  09:32 u ---Toevallig een linkje naar het type connectortje dat je gebruikt hebt?

--- Einde van citaat ---
https://nl.aliexpress.com/item/32990194795.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6bae4c4dXYtsDQ
Deze. En dan heb je de female versie nodig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie