Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Mr Onslow (Mike)  (gelezen 380 keer)

Offline MrOnslow

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Wie het bier niet eert, is het drinken niet weert.
Mr Onslow (Mike)
« Gepost op: 11-04-2021 20:47 u »
Dag allemaal

Vorig jaar ben ik in het begin van de eerste (Belgische) lockdown beginnen brouwen. Ondanks dat ik al veel geleerd en gelezen heb op dit forum toch nu pas lid geworden.

In het dagelijkse leven ben ik leerkracht in het buitengewoon secundair onderwijs. Daarnaast ben ik ook nog een gepassioneerde ijshockeycoach. Hiernaast ben ik ook een grote bierdrinker. Telkens nieuwe bieren uitproberen en proeven vind ik enorm leuk. De stap naar zelf bier brouwen was dan ook snel gezet.

In het begin van mijn brouwavontuur ben ik aan de slag gegaan met enkele pannen op het keukenvuur. Maar na opmerkingen over geur overlast en de grote hoeveelheid opkuiswerk ben ik al snel door de vriendin verbannen naar de carport. Hier brouw ik met een brouwzak batches tot 30 liter in een grote RVS kookketel en een propaanbrander.

Hieronder nog een foto van enkele zelfgebrouwen bieren die staan te rijpen in mijn kleine bierkeldertje.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Phoef

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Mr Onslow (Mike)
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2021 21:10 u »
Welkom!

Leuk ook die etiketten!

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Mr Onslow (Mike)
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2021 21:38 u »
Welkom Mike! De smaak al goed te pakken zie ik!

Tags: