Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Coldsteep caramout  (gelezen 585 keer)

Offline Mikel

• Junior lid
  • **
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Coldsteep caramout
« Gepost op: 08-04-2021 21:13 u »
Komend weekend staat er een black ipa op de planning. Na wat research heb ik besloten om de chocolademout te coldsteepen ivm moutbitterheid. Nu heb ik ook nog wat Carawheat liggen en wil ik die eigenlijk ook wel toevoegen aan de ipa. Ik vraag mij echter af of ik deze ook moet coldsteepen of dat ik deze kan meemaischen?

Krijg je van de carawheat een wrange bitterheid als je deze volledig mee maischt? Het gaat om 0.5 kg op 25 liter bier.

Ik heb al rondgezocht en de meningen zijn voor mij erg onduidelijk. Ik zou graag jullie mening horen!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline lier

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwerij brouwkip
Re: Coldsteep caramout
« Reactie #1 Gepost op: 08-04-2021 21:27 u »
Nee hoor de cara kan gewoon mee met de maisch

Offline Mikel

• Junior lid
  • **
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Coldsteep caramout
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2021 10:19 u »
Bedankt voor je reactie, ik ga het zo gewoon meemaischen!

Tags: