Update forum

Gestart door Jacques, 28-03-2021 17:43 u

Vorige topic - Volgende topic

M

En we zijn weer terug.

Jacques

Citaat van: M op 17-03-2022  19:44 uEn we zijn weer terug.

Mooi. Dank voor het snelle herstel.  :groots:
We hebben samen nog even contact voor de laatste puntjes op de i.

Wildor

Citaat van: tdp op 17-03-2022  11:10 uJacques alleen leesrechten geven lijkt me geen optie hè? ;-)

Succes mannen!
;D

Arthur B

De tabellen / recepten werken weer niet helemaal?

Jacques

Citaat van: Arthur B op 23-03-2022  20:43 uDe tabellen / recepten werken weer niet helemaal?

Opgelost.

De optie was tijdelijk uitgezet om wat dingen uit te testen.

thepsych

helaas zie ik de optie om door te klikken naar Bol.com niet meer wilde het vandaag net even proberen...

Jacques

Citaat van: thepsych op 24-03-2022  16:46 uhelaas zie ik de optie om door te klikken naar Bol.com niet meer wilde het vandaag net even proberen...

Die optie is er nog steeds. Je moet nu helemaal naar beneden scrollen.

thepsych

ik zie niks. Ik kan ook onderaan geen advertenties zien. Heb firefox en trackers blokkeren heb ik uit gezet.

Jacques

Citaat van: thepsych op 24-03-2022  17:03 uik zie niks. Ik kan ook onderaan geen advertenties zien. Heb firefox en trackers blokkeren heb ik uit gezet.

Heb je misschien een ad-blocker?

thepsych

boeiend, heb net met chrome naar het forum gekeken en zie dan allerlei advertenties. Maar als ik inlog zijn die verdwenen. strikt genomen wel prettig maar niet voor evt kliks!
hoe kan dit nou?

Jacques

Citaat van: thepsych op 24-03-2022  17:26 uboeiend, heb net met chrome naar het forum gekeken en zie dan allerlei advertenties. Maar als ik inlog zijn die verdwenen. strikt genomen wel prettig maar niet voor evt kliks!
hoe kan dit nou?

Dat is vreemd. Ik zie de advertenties wel. Zal denk ik met de cookie instellingen liggen.

thepsych

ik geef t op: uitloggen, advertenties, Inloggen: verdwenen. Misschien iemand anders een idee?

Fractus

Grappig, nu je het zegt valt het mij ook op: geen advertenties. Ik gebruik nu Safari op een Ipad, geen adblocker of andere fratsen. macOS Safari 15.3 is de precieze versie. Terwijl ik dit type test ik even op mijn telefoon in Chrome: ik zie wel ads voor het inloggen, na het inloggen verdwijnen ze ook bij mij. Chrome 99.0.4844.73 op Android.

Jacques

Citaat van: thepsych op 24-03-2022  18:54 uik geef t op: uitloggen, advertenties, Inloggen: verdwenen. Misschien iemand anders een idee?
Je kunt gewoon bestellen als je uitgelogd bent...

thepsych

oké, ga we dat in het vervolg doen.....

Jacques

Citaat van: thepsych op 24-03-2022  18:54 uik geef t op: uitloggen, advertenties, Inloggen: verdwenen. Misschien iemand anders een idee?

Net even getest met een testaccount en zie nu wat je bedoelt. Omdat een andere mod die ik wil installeren problemen geeft bij het uploaden van afbeeldingen wil ik de mod voor de advertenties vervangen. Als het goed is maakt die het ook mogelijk om advertenties uit te schakelen voor bepaalde leden, bijvoorbeeld de leden die een donatie aan het forum hebben gegeven. Wat mij tegenhoudt om dit te doen is het extra werk dat je als beheerder er mee hebt.

Arthur B

Citaat van: Jacques op 24-03-2022  23:27 uNet even getest met een testaccount en zie nu wat je bedoelt. Omdat een andere mod die ik wil installeren problemen geeft bij het uploaden van afbeeldingen wil ik de mod voor de advertenties vervangen. Als het goed is maakt die het ook mogelijk om advertenties uit te schakelen voor bepaalde leden, bijvoorbeeld de leden die een donatie aan het forum hebben gegeven. Wat mij tegenhoudt om dit te doen is het extra werk dat je als beheerder er mee hebt.

Klinkt goed. Aan de andere kant, alleen bij donaties toch? Is dat al zoveel werk? 😉

Josss

Lekker aan laten, zoveel advertenties staan hier niet, ik heb daar geen last van Is ook weer een (heel klein)beetje inkomen.

Jos

Jacques

Citaat van: Jacques op 24-03-2022  23:27 uNet even getest met een testaccount en zie nu wat je bedoelt. Omdat een andere mod die ik wil installeren problemen geeft bij het uploaden van afbeeldingen wil ik de mod voor de advertenties vervangen. Als het goed is maakt die het ook mogelijk om advertenties uit te schakelen voor bepaalde leden, bijvoorbeeld de leden die een donatie aan het forum hebben gegeven. Wat mij tegenhoudt om dit te doen is het extra werk dat je als beheerder er mee hebt.

Ik heb een andere mod geïnstalleerd voor de advertenties. Als het goed is worden de advertenties nu wel getoond.

Fractus

Bij mij doen ze het weer, lijkt gelukt dus. Ik krijg wel gelijk reclame voor huidverjongingsproducten, probeer je me wat duidelijk te maken Jacques?  >:D

Jacques

Citaat van: Fractus op 26-03-2022  22:11 uBij mij doen ze het weer, lijkt gelukt dus. Ik krijg wel gelijk reclame voor huidverjongingsproducten, probeer je me wat duidelijk te maken Jacques?  >:D
Citaat van: Fractus op 26-03-2022  22:11 uBij mij doen ze het weer, lijkt gelukt dus. Ik krijg wel gelijk reclame voor huidverjongingsproducten, probeer je me wat duidelijk te maken Jacques?  >:D

Ik niet, maar anderen kennelijk wel...  smile

Zoals ik al schreef maakt het forum nu gebruik van een andere aanpassing van de software.

M

De ledenkaart is weer terug  ^-^

Jacques

Citaat van: M op 27-03-2022  13:50 uDe ledenkaart is weer terug  ^-^

Goed werk Marco! Hier word ik blij van.

Jeroen76

Even geen zin  8) en tijd om terug te lezen maar Tapatalk is verleden tijd?  :'(

Jacques

Citaat van: Jeroen76 op 27-03-2022  17:28 uEven geen zin  8) en tijd om terug te lezen maar Tapatalk is verleden tijd?  :'(

Ja. Tapatalk is niet meer nodig. Het forum is nu volledig responsief en goed te volgen op je mobiel. Verder kun je allerlei notificaties aanzetten zodat je alles optimaal kunt volgen aan de hand van jouw voorkeuren.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.