Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Grote 50+ liter maisch-koelbox , 50 liter bierbrouw fust  (gelezen 814 keer)

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
Grote 50+ liter maisch-koelbox , 50 liter bierbrouw fust
« Gepost op: 26-03-2021 10:29 u »
Hoi,

Ik heb in de loop der jaren heel wat bierbrouwspullen gekocht en gebruikt. Deze koelbox/maischton gaat in de verkoop omdat ik het niet gebruik, dan kan ik beter iemand anders er blij mee maken.

Maischton met RVS kogelkraan en bazooka type filter https://link.marktplaats.nl/m1684257290

Meer foto's op Marktplaats.

Forumleden-prijs Maischton 20

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
Re: Grote 50+ liter maisch-koelbox , 50 liter bierbrouw fust
« Reactie #1 Gepost op: 05-04-2021 22:37 u »
Mooie toevoeging aan de grote maischkoelbox is deze ketel gemaakt van een oud fust. Opengesneden met een plasmabrander en netjes afgewerkt. Geen kraan, ik gebruikte zelf een hevel of pomp.

Forummers kunnen dit fust overnemen voor 25 euro

Tags: