Algemeen > Mededelingen/discussie over het forum

Hobbybrouwen.nl gekaapt?

<< < (2/3) > >>

Jaap W:

--- Citaat van: tdp op 22-03-2021  07:44 u ---Gebruik je Chrome? Had van het weekend soortgelijk, wanneer ik op een foto klikte. Kwam denk ik doordat je dan naar een ander domein gaat (https://www.wiki-hobbybrouwen.nl/ ipv hobbybrouwen.nl).

--- Einde van citaat ---

Als ik op de link in dit berichtje van tdp klik, krijg ik de volgende melding;

Bedoelde je hobbybrouwen.nl?
De site die je zojuist probeerde te bezoeken, lijkt nep te zijn. Aanvallers maken sites soms na door kleine wijzigingen in de URL aan te brengen die je moeilijk kunt zien.
 :weetniet: :weetniet:

Jaap W:

--- Citaat van: dutch peter op 22-03-2021  15:19 u ---https://www.wiki-hobbybrouwen.nl/dokuwiki/doku.php?id=schuimhoudbaarheid

--- Einde van citaat ---

Als ik op deze link klik krijg ik ook hier de melding;

De site die je zojuist probeerde te bezoeken, lijkt nep te zijn. Aanvallers maken sites soms na door kleine wijzigingen in de URL aan te brengen die je moeilijk kunt zien.

Dit is dus de 2e link waarop ik bovenstaande melding krijg. Is daar een verklaring voor?  :weetniet: :weetniet:

Fractus:
Ik heb even Chrome opgestart en krijg inderdaad dezelfde melding. Het is zo te zien een nieuw beveiligingsmechanisme van Chrome, als je eenmaal op negeren/ignore hebt gedrukt, verdwijnt de melding (bij mij) voorgoed.

Er is niet echt iets wat je eraan kunt doen, behalve het domein van wiki-hobbybrouwen.nl veranderen (verhuizen naar wiki.hobbybrouwen.nl ?) maar dat is wel erg veel werk voor zoiets...

dutch peter:

--- Citaat van: Jaap W op 22-03-2021  15:36 u ---Als ik op deze link klik krijg ik ook hier de melding;

Dit is dus de 2e link waarop ik bovenstaande melding krijg. Is daar een verklaring voor?  :weetniet: :weetniet:

--- Einde van citaat ---

Ik snap dat dat vervelend is Jaap, maar ga je nou in elk 'draadje' vragen wat je probleem is met een link? Ik denk dat je sneller geholpen bent als je de beheerder een pb stuurt.
Ik heb er in ieder geval geen antwoord op.

Grtz, Peter

Jacques:

--- Citaat van: Fractus op 22-03-2021  15:38 u ---Ik heb even Chrome opgestart en krijg inderdaad dezelfde melding. Het is zo te zien een nieuw beveiligingsmechanisme van Chrome, als je eenmaal op negeren/ignore hebt gedrukt, verdwijnt de melding (bij mij) voorgoed.

Er is niet echt iets wat je eraan kunt doen, behalve het domein van wiki-hobbybrouwen.nl veranderen (verhuizen naar wiki.hobbybrouwen.nl ?) maar dat is wel erg veel werk voor zoiets...

--- Einde van citaat ---

Omdat hobbybrouwen.nl bij een andere hoster wordt gehost dan wiki-hobbybrouwen.nl is dat geen optie. Overigens sluit ik niet uit dat op termijn beide sites bij dezelfde site gehost gaan worden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie