Hobbybrouwen > Brouwsoftware

Overzicht BKG bierstijlen + beerXML export voor Brewfather (BETA!)

<< < (6/7) > >>

JanDeGraaff:

--- Citaat van: EdwinBrouwt op 22-03-2021  21:20 u ---Ik heb Thomas gevraagd of hij een speciale BKG klasse wil maken en dat wil hij. Dus je kunt ook even geduld hebben en dan zitten de stijlen er vanzelf in
--- Einde van citaat ---
Dank aan allen! En vooral aan Edwin. Mooi werk!

ramon86:

--- Citaat van: EdwinBrouwt op 22-03-2021  21:20 u ---Dank @ramon86 !  (Hoe ben jij eigenlijk achter al die waardes gekomen? Ze staan niet in de BKG gids)

--- Einde van citaat ---
Geen dank :) Ze staan er inderdaad niet in, ik heb ze (met een scriptje) berekend met behulp van de minimale/maximale begin-SG en minimale/maximale SVG uit de gids.

jazon1963:
Knap werk, complimenten... Zal er veel in opzoeken!

JanDeGraaff:
Weet iemand (Edwin?) wat de status is van de BKG in Brewfather? Ik kan het (nog) niet vinden in het lijstje met beschikbare stijl gidsen. Wel verschillende BJCP en wat Scandinavische stijl gidsen.

We zijn inmiddels 5 maanden verder, maar anderzijds zie ik in de changelog van Brewfather dat er alleen begin April 2 updates zijn geweest en dat was misschien wat te vroeg om de BKG op te nemen.

EdwinBrouwt:

--- Citaat van: JanDeGraaff op 17-08-2021  20:28 u ---Weet iemand (Edwin?) wat de status is van de BKG in Brewfather? Ik kan het (nog) niet vinden in het lijstje met beschikbare stijl gidsen. Wel verschillende BJCP en wat Scandinavische stijl gidsen.

We zijn inmiddels 5 maanden verder, maar anderzijds zie ik in de changelog van Brewfather dat er alleen begin April 2 updates zijn geweest en dat was misschien wat te vroeg om de BKG op te nemen.

--- Einde van citaat ---

Helaas, nog geen nieuws van Thomas van brewfather. Ik zal 'm eens vragen wanneer hij het er in denkt te zetten. Ik heb ze zelf in custom stijlen staan.

Nu moet ik trouwens ook contact opnemen met de BKG, want er is een update van de gids (o.a. is de NEIPA er aan toegevoegd). Maar de aanpassingen hebben ze me niet doorgegeven...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie