Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Jos1969  (gelezen 369 keer)

Offline Jos19669

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
Jos1969
« Gepost op: 04-03-2021 23:53 u »
Beste allen,

Ik ben nu een half jaar aan het brouwen, heb 5 brouwsels gebrouwen, waarvan twee van een pakket.
In het begin dacht ik dat 7 a 8 liter wel genoeg zou zijn, de laatste paar keer was het 12 liter, maar ook dat verdwijnt op een of andere manier heel snel.

Om het een beetje door te krijgen Google ik heel veel, vaak kom ik op dit forum uit.

Groeten

Jos

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Snelbier

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Jos1969
« Reactie #1 Gepost op: 05-03-2021 00:13 u »
Welkom op het forum.  Google is your friend (??) en heeft je naar de beste weg gewezen  ;D
Kleine brouwsels is een keuze, vaker brouwen kan ook leerzaam zijn.
Reken er op dat de afname zal stijgen als je bieren in bredere kring bekend worden.
NIET te snel opschalen.  Eerst uitvinden wat je lekker vindt en lekker vindt werken.
Proost,  Snelbier

Offline Jos19669

• Boven 10 berichten
  • *
Re: Jos1969
« Reactie #2 Gepost op: 05-03-2021 16:18 u »
Bedankt voor het welkom,

Eerst moet de vergistingskast weer vrij zijn, gemiddeld brouw ik nu 1x in de 4 weken.
Heb nog een Extra stout staan en een ipa zit nu 2 weken op de fles.
Maar met een 36 liter pan kom je goed uit de voet, klein of groot.

Groeten,

Jos

Tags: