Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 2 iSpindel's gekalibreerd en klaar voor gebruik  (gelezen 560 keer)

Offline wallem89

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
2 iSpindel's gekalibreerd en klaar voor gebruik
« Gepost op: 03-03-2021 21:34 u »
Verkocht!

2 iSpindel's op basis van de Open Source Distilling PCB over gebleven na het maken van een aantal voor mijzelf en brouwvrienden. ideaal om je vergisting op afstand te volgen en makkelijk te koppelen aan bijvoorbeeld BrewFather.

Ze zijn alle drie getests en de batterijspanning en de hoek zijn gekalibreerd.  Ze zijn allen voorzien van een 3400 mAh batterij en zijn gemakkelijk te laden met de USB-C poort.

Ze zijn dus direct klaar voor gebruik en je krijgt er ook nog een digitale Nederlandstalige handleiding bij.

Op te halen in Amersfoort voor 40 euro of anders verstuurd tegen meerprijs.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JessyH

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Life is always better with beer.
Re: 2 iSpindel's gekalibreerd en klaar voor gebruik
« Reactie #1 Gepost op: 03-03-2021 22:03 u »
Ik heb je een PB gestuurd. :D

Offline wallem89

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: 2 iSpindel's gekalibreerd en klaar voor gebruik
« Reactie #2 Gepost op: 04-03-2021 20:28 u »
Allemaal verkocht, mag verwijderd worden.

Tags: