Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Bier proeven - omgeving Tholen - Bergen op Zoom  (gelezen 933 keer)

Offline LaurensV

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Bier proeven - omgeving Tholen - Bergen op Zoom
« Gepost op: 02-03-2021 22:42 u »
Dag beste Brouwers,

Ik heb nu een aantal brouwsels gebrouwen maar naar mijn idee hebben ze allemaal een zelfde muffigheid/nasmaak. Het is niet vies maar ik zou hem niet nog eens willen brouwen zo. Is er iemand die in de buurt van Tholen of Bergen op Zoom woont die mijn biertjes wilt proeven?

Het gaat in dit geval om een weizen en een blond. Weizen is een Arsegan brouwpakket en blond een eigen recept. Hieruit opmakend dat er ergens een brouwfout zit.

Ik kom het bier graag langsbrengen, uiteraard volgens alle geldende corona-maatregelen.

Logboek van het blondbier is aanwezig.
Weizen is door 2 biersommeliers beoordeeld met een 7.2. Documentatie hiervan is aanwezig

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Bier proeven - omgeving Tholen - Bergen op Zoom
« Reactie #1 Gepost op: 03-03-2021 21:32 u »
Dag beste Brouwers,

Ik heb nu een aantal brouwsels gebrouwen maar naar mijn idee hebben ze allemaal een zelfde muffigheid/nasmaak. Het is niet vies maar ik zou hem niet nog eens willen brouwen zo. Is er iemand die in de buurt van Tholen of Bergen op Zoom woont die mijn biertjes wilt proeven?

Het gaat in dit geval om een weizen en een blond. Weizen is een Arsegan brouwpakket en blond een eigen recept. Hieruit opmakend dat er ergens een brouwfout zit.

Ik kom het bier graag langsbrengen, uiteraard volgens alle geldende corona-maatregelen.

Logboek van het blondbier is aanwezig.
Weizen is door 2 biersommeliers beoordeeld met een 7.2. Documentatie hiervan is aanwezig

Misschien is het een idee om even contact op te nemen met het Bergsche Bierbrouwersgilde?

Offline LaurensV

• Junior lid
  • **
Re: Bier proeven - omgeving Tholen - Bergen op Zoom
« Reactie #2 Gepost op: 04-03-2021 10:16 u »
Misschien is het een idee om even contact op te nemen met het Bergsche Bierbrouwersgilde?

Dank Jacques! Heb al contact met iemand van het BBG en ga ze vandaag langsbrengen.

Tags: