Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Transfermer  (gelezen 537 keer)

Offline André de Laat

• Super lid
  • Land: nl
Transfermer
« Gepost op: 22-02-2021 20:56 u »
Ik kwam deze tegen bij Brouwland. https://www.Brouwland.com/nl/nieuw/d/transfermer-rvs-gistingsvat-35-liter

Zie er alleen de voordelen niet van in. Ik hou het lekker bij mijn Brewbuckets  :nut: :nut:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Transfermer
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2021 21:44 u »
Ik kwam deze tegen bij Brouwland. https://www.Brouwland.com/nl/nieuw/d/transfermer-rvs-gistingsvat-35-liter

Zie er alleen de voordelen niet van in. Ik hou het lekker bij mijn Brewbuckets  :nut: :nut:

Dat is fijn voor jou.
Het zou zo maar kunnen dat anderen gelet op de prijs er anders over denken...

Offline Jaap W

• Senior lid
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2021 11:00 u »
Zag hem ook voorbij komen. Lijkt mij inderdaad geen verkeerde ketel en dat voor zeer zeker een betaalbare prijs. Als ik nog geen RVS gistvat zou hebben zou ik hier zeker stevig over na gaan denken.  :nut: :proost:

Offline Micha

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2021 14:05 u »

Als je 'm wil vergelijken kun je wellicht beter kijken naar de Mangrove Jack of de Anvil fermenter. En dan vind ik het toch wel en interessante optie in die prijscategorie. Die 50 a 70 euro meer voor een brewbucket kan ook aan mout en gist uitgegeven worden, toch? :)

Offline LAM

• Vol lid
  • Beter LAM in de kroeg dan schaap in de wei
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2021 14:07 u »
Wat is de functie van dit topic? 😂😂😂

Offline Bvk1983

• Vol lid
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2021 14:26 u »
Snap ik ook niet zo goed. Als het je niks lijkt laat je het toch gewoon links liggen en geef je het geen aandacht lijkt me?  :weetniet:

Offline LAM

• Vol lid
  • Beter LAM in de kroeg dan schaap in de wei
« Reactie #6 Gepost op: 23-02-2021 14:39 u »
Snap ik ook niet zo goed. Als het je niks lijkt laat je het toch gewoon links liggen en geef je het geen aandacht lijkt me?  :weetniet:
Precies haha, maarjah

Offline ExPeteriment

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #7 Gepost op: 24-02-2021 22:14 u »
Het forum heeft nog aardige groeipotentie als iedereen aangeeft waar hij/zij niet voor gekozen heeft.

Tags: