Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Welke zeef gebruiken jullie?  (gelezen 1129 keer)

Offline LAM

• Vol lid
  • Land: nl
  • Beter LAM in de kroeg dan schaap in de wei
Re: Welke zeef gebruiken jullie?
« Reactie #25 Gepost op: 23-02-2021 16:40 u »
Gezien de boze privé berichten die ik binnen krijg merk ik wel dat ik wat heb losgemaakt. Het is uiteraard nooit mijn bedoeling geweest om iemand te beledigen of om iemand de mond te snoeren. Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden aan diegenen die zich hiervoor aangesproken voelen.
Ook richting Walter wil ik mijn excuses aanbieden als hij zich beledigd heeft gevoeld.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline brouwerwaldonk

• Super lid
  • Land: be
  • Water is lekker als het langs brouwerij is geweest
« Reactie #26 Gepost op: 23-02-2021 17:00 u »
Neen hoor ik voel mij niet beledigd door een boos bericht ik denk dat de zender ervan jaloers is dat hij dat niet zelf kan maken, een inox hevelfilter waarmee je super helder wort krijgt. Eentje in koper met zaagsneden, komt maar tot de enkels van een uit inox zonder dode hoeken. 

Offline Rob.Erto

• Vol lid
  • Land: nl
  • Al doende leert men
« Reactie #27 Gepost op: 23-02-2021 20:59 u »
Poeh, ik wist niet dat het door iedereen zo gewaardeerd werd en dat er geen commercieel oogpunt achter zat. Ik dacht dat het gewoon n iet helemaal klopte omdat ik die zelfde foto's inmiddels een keer of 5 tegen ben gekomen in verschillende topics. Mijn excuses  ;D ;D ;D  :nut:

Ik zal je vast waarschuwen, die foto's ga je nog heel vaak tegenkomen  ;)

Tags: