Hobbybrouwen > Tips

Inkbird temperatuurregelaars

<< < (2/4) > >>

D.R.K.:

--- Citaat van: Rinus op 20-02-2021  23:32 u ---Bedankt voor de tip! de 310T-B lijkt mij ook wel iets voor een automatisch gecontroleerde vergisting (12 stappen), mochten we ooit weer eens op vakantie mogen gaan...

--- Einde van citaat ---

Ik heb zelf de 308 Wifi en met de app op de telefoon kan je alles aanpassen en ook je temperatuur blijven volgen, zelfs op vakantie  ;)

Door de wifi optie uiteindelijk voor de 308 wifi gekozen en niet voor de 310.

Rinus:

--- Citaat van: D.R.K. op 21-02-2021  10:04 u ---Ik heb zelf de 308 Wifi en met de app op de telefoon kan je alles aanpassen en ook je temperatuur blijven volgen, zelfs op vakantie  ;)

Door de wifi optie uiteindelijk voor de 308 wifi gekozen en niet voor de 310.

--- Einde van citaat ---

De verkoper bevestigt ook dat de 310 geen Wifi heeft, dat had ik even niet in de gaten.
Hij vraagt voor de 308Wifi 46,25 incl verzendkosten, ik heb ook 35 geboden, nu afwachten of hij akkoord gaat.

Hij bevestigt zojuist het is 35 euro excl. verzendkosten, komt dus neer op 41,75 inclusief verzendkosten, lijkt mij heel redelijk hoor!

Jacques:

--- Citaat van: Burgt brouw op 20-02-2021  23:25 u ---Hi André,

Gezien het een handelaar betreft, zal er geen garantie op zitten ben ik bang. Niet bij de verkoper direct in ieder geval, maar er zit wel een ‘garantiebewijs’ van Inkbird zelf bij. In de praktijk dus net zo veel garantie als we via Aliexpress of Ebay, denk ik zo.

--- Einde van citaat ---

De verkoper is verantwoordelijk voor de garantie...

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product
Citaat:
"Let op: bij problemen met een product moet de verkoper voor een oplossing zorgen en niet de fabrikant."
Het maakt dus wel degelijk uit waar je iets koopt als het gaat om garantie.

CeesM:

--- Citaat van: Jacques op 21-02-2021  22:53 u ---De verkoper is verantwoordelijk voor de garantie...

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product
Citaat:
"Let op: bij problemen met een product moet de verkoper voor een oplossing zorgen en niet de fabrikant."
Het maakt dus wel degelijk uit waar je iets koopt als het gaat om garantie.

--- Einde van citaat ---
Ja Jacques, geldt enkel als de verkopende partij een bedrijf is. Het lijkt hier om een particulier te gaan en dat je voor garantie je product naar China mag sturen.
De verkoper zal je tenslotte niet tegemoet komen en voor 35-50 euro ga je niet naar de rechter. ;)

Brouwerij De Stichting:
Nadat ik een probleem met een in China/Hongkong gekochte Inkbird had heb ik contact met de fabrikant opgenomen en werd het keurig opgelost door mij een nieuwe te sturen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie